جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

هادی العامری: زمان اخراج نیروهای ائتلاف از عراق فرا رسیده است

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 856702
دبیرکل سازمان بدر، روز دوشنبه اعلام کرد که هیچ توجیهی برای تداوم حضور نیروهای ائتلاف در عراق باقی نمانده و از دولت این کشور خواست برای خروج نیروها یک جدول زمانی کوتاه مدت تعیین کند.
هادی العامری: نیروهای ائتلاف از عراق خارج شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، هادی العامری رئیس اتلاف الفتح پارلمان عراق روز دوشنبه در سخنانی عنوان کرد که پس از کسب این همه پیروزی بزرگ توسط نیروهای امنیتی و نظامی بر علیه گروه تروریستی داعش واقعاً خجالت آور است که برخی کمک به نیروهای امنیتی را بهانه ماندن این نیروها کنند.

هادی العامری افزود که زمان خروج این نیروها از کشور فرا رسیده چرا که هیچ نیاز و بهانه‌ای برای وجودشان وجود ندارد.

وی همچنین عنوان کرد که پس از کسب این همه پیروزی بزرگ توسط نیروهای امنیتی و نظامی بر علیه گروه تروریستی داعش واقعاً خجالت آور است که برخی کمک به نیروهای امنیتی را بهانه ماندن این نیروها کنند.

رئیس ائتلاف الفتح بیان کرد که با توجه به حمایت آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپا از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه، پس از آرامشی کوتاه، هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در عراق از طرف گروه‌های مقاومت اسلامی عراق از سر گرفته شد که واکنشی طبیعی است.
https://jahannews.com/vdcfxvdc0w6dtea.igiw.html
jahannews.com/vdcfxvdc0w6dtea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *