جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

انهدام شبکه سازمان یافته توزیع موادمخدر

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 856588
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از انهدام یک شبکه سازمان یافته حمل، فرآوری و توزیع مواد مخدر در ارومیه خبر داد.
انهدام شبکه سازمان یافته توزیع موادمخدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ناصر عتباتی انهدام با اشاره به انهدام یک شبکه سازمان یافته حمل، فرآوری و توزیع مواد مخدر در ارومیه گفت: شبکه سازمان یافته حمل، فرآوری و توزیع موادمخدر، از شرق کشور موادمخدر را حمل و در شهرستان سردشت فرآوری و سپس به ارومیه منتقل و نسبت به توزیع آن به روش‌های بسیار پیچیده و حرفه‌ای اقدام می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با هماهنگی بسیار خوبی که با ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر با صدور دستورات قضایی صورت گرفت کارگاهی که این شبکه در آن فعالیت گسترده توزیع مواد مخدر را داشتند مقدار ۵۰۰کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه که در بسته‌های نیم کیلویی به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند کشف شد.

عتباتی بیان کرد: در این رابطه ۶نفر متهم دستگیر و ۷ دستگاه خودروی گران قیمت از آن‌ها ضبط و توقیف شد و متهمان تحت نظر بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: مبارزه با سوداگران مرگ ادامه دارد و عرصه بر این قاچاقچیان و مجرمین تنگ‌تر خواهد شد و مرتکبین به شدت وفق مقررات قانونی مجازات خواهند شد.
https://jahannews.com/vdch6-n6623nmmd.tft2.html
jahannews.com/vdch6-n6623nmmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *