شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بیماران خاص داروی رایگان می‌گیرند

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 856299
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ از انعقاد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان با هدف ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص خبر داد.
بیماران خاص داروی رایگان می‌گیرند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علیرضا نمازی، مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به افزایش خدمات به بیمارات خاص، گفت: به منظور توسعه خدمات آتیه سازان حافظ و تسهیل دریافت خدمات این شرکت بخصوص برای بیماران خاص، با داروخانه ۱۳ آبان که به طور اختصاصی داروهای بیماران خاص را ارائه می‌دهد قرارداد همکاری منعقد کردیم.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ در خصوص نحوه دریافت خدمت از داروخانه ۱۳ آبان گفت: اگر داروی مورد نظر بیمه شده تحت پوشش بیمه پایه باشد پس از تایید کارشناس دارویی آتیه سازان حافظ که در داروخانه ۱۳ آبان مستقر است، بیمار می‌تواند دارو را به طور رایگان دریافت کند و اگر داروی مورد نظر تحت پوشش بیمه پایه نباشد نیز بیمار تنها با پرداخت مبلغ فرانشیز از خدمات این داروخانه بهرمند خواهد شد.

وی گفت: خدمت‌رسانی به موقع به بیمه‌شدگان از اولویت‌های آتیه سازان حافظ است و ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بتوانیم با افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت، خدمات مطلوب‌تری به بیمه شدگان ارائه دهیم.
https://jahannews.com/vdcgy397yak9nx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgy397yak9nx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *