سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

رضایی: صهیونیست‌ها توان حمله زمینی را ندارند

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 854933
حمله زمینی به غزه عواقب بسیار زیاد و هزینه‌های غیرقابل جبرانی برای این رژیم در پی خواهد داشت و اهداف رژیم نه تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در سراسر جهان مورد تهدید واقع خواهد شد.
رضایی: صهیونیست‌ها توان حمله زمینی را ندارند
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت : حمله رژیم صهیونیستی به غزه، یک حمله کورکورانه و مصداق جنایت علیه بشریت است. سران این رژیم به ویژه نتانیاهو و وزیر جنگ باید به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند.

وی ادامه داد : قتل عام کودکان و زنان و غیرنظامیان نشان دهنده خوی وحشیانه رژیم غاصب است.

رضایی اظهارداشت : اگر شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی قابل ترمیم بود امروز اینگونه به جان کودکان و زنان در غزه نمی‌افتادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : صهیونیست‌ها توان حمله زمینی به غزه و تحمل عواقب آن را ندارند. حمله زمینی به غزه عواقب بسیار زیاد و هزینه‌های غیرقابل جبرانی برای این رژیم در پی خواهد داشت و اهداف رژیم نه تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در سراسر جهان مورد تهدید واقع خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcjtxeotuqeihz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtxeotuqeihz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *