شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جبهه پایداری از افراد اصلح حمایت می‌کند، حتی اگر عضو جبهه نباشند

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 854791
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات پیش‌رو از فردی که صلاحیت‌های لازم برای نمایندگی مجلس را داشته باشد، حتی اگر از اعضای جبهه پایداری نباشد، حمایت می‌کنیم.
آقاتهرانی: پایداری از اصلح حمایت می‌کند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با مهر، با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات همه ما ملزم به اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره راهبردهای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هستیم، اظهار داشت: انتخابات موضوعی ملی است و بحثی شخصی نیست که مخصوص یک دستگاه و ارگان خاص باشد و دستگاه‌های دیگر درباره آن وظایفی نداشته باشد.

وی تاکید کرد: همه نهادها و دستگاه‌ها باید به وظایف خود درباره انتخابات عمل کنند و باید همه به موقع به این موضوع ورود کنند و وظایف خود را انجام دهند.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: یکی از راهکارهای مهم افزایش مشارکت در انتخابات آن است که همه ما خدماتی را که نظام جمهوری اسلامی ایران در این ۴۴ سال انجام داده است، به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: علت اهمیت این مسأله آن است که بعضاً از بیرون از کشور خیلی درباره نظام جمهوری اسلامی ایران بد می‌گویند و اگر تبیین درستی از خدمات نظام جمهوری اسلامی شود، مردم دلگرم می‌شوند و حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

آقاتهرانی درباره وظایف مجلس شورای اسلامی برای امیدآفرینی در جامعه در آستانه انتخابات، گفت: وظیفه مهم و اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خدمت به مردم و عمل به وعده‌هایی است که به مردم داده‌اند و اگر ما به خوبی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین کنیم، به رسالت خود عمل کرده‌ایم.

احزاب و تشکل‌های سیاسی کشور فعال باشند
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه همه احزاب و تشکل‌های سیاسی کشور باید به وظایف خود درباره عمل به راهبردهای چهارگانه انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری عمل کنند و فعال باشند، گفت: جبهه پایداری نیز نسبت به انتخابات حساس و احساس وظیفه می‌کند.

وی ادامه داد: در جبهه پایداری ما به دنبال آن هستیم که خوب‌ترین افراد و گزینه‌ها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شناسایی و از آنان حمایت کنیم. ما حتی تاکنون از آنان دعوت کردیم و گفتیم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند که این افراد هم پیش ثبت نام کردند. همچنین برای ثبت نام نهایی انتخابات مجلس، باز از آنان هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی، حضوری یا تلفنی دعوت به عمل می‌آوریم.

آقاتهرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما فقط از اعضای جبهه پایداری دعوت به ثبت نام در انتخابات مجلس کردید، گفت: خیر، ما از هر فردی که به نظرمان برای کار نمایندگی مجلس خوب و شایسته باشد، دعوت و حمایت می‌کنیم، حتی اگر از ما یعنی از حزب سیاسی ما نباشد.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: برای ما صلاحیت افراد مهم است و افراد اصلح را در لیست نهایی خود قرار می‌دهیم. بر این اساس اگر فردی صلاحیت‌های لازم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را داشته باشد، حتی اگر از اعضای جبهه پایداری نباشد، از آن فرد دعوت و حمایت می‌کنیم.
https://jahannews.com/vdcb9abw8rhbszp.uiur.html
jahannews.com/vdcb9abw8rhbszp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *