دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رژیم‌صهیونیستی پایگاه‌های حزب‌الله را بمباران کرد

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 854710
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که بار دیگر پایگاه‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را بمباران کرده است.
رژیم‌صهیونیستی پایگاه‌های حزب‌الله را بمباران کرد
به گزارش جهان نيوز، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که بار دیگر پایگاه‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را بمباران کرده است.
 
عصر امروز نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را هدف قرار داده است.
 
روزنامه هاآرتص اعلام کرد که فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته است: «با وجود تمرکز بر جنوب، آماده هرگونه تشدید احتمالی در مرزهای شمالی هستیم».
 
 پیشتر جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.
 
شبکه خبری المنار به نقل از حزب الله گزارش داد، نیروهای مقاومت امروز پنج مقر مرزی صهیونیستها را هدف قرار دادند عبارت است از: جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد.
 
حزب الله خبر داد که این حملات به صورت مستقیم و با سلاح مناسب صورت گرفته است. این جنبش ساعاتی پیش نیز از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داد که به هلاکت نظامیان اسرائیلی منجر شده است.
https://jahannews.com/vdccs0q4x2bqpm8.ala2.html
jahannews.com/vdccs0q4x2bqpm8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *