دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حماس از مواضع پوتین قدردانی کرد

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 854476
جنبش مقاومت اسلامی حماس از موضع رئیس‌جمهور روسیه در قبال مردم فلسطین، محکومیت محاصره غزه و تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان قدردانی کرد.
حماس از مواضع پوتین قدردانی کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی حماس شب گذشته، جمعه ۱۳ اکتبر در بیانیه‌ای از موضع «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در قبال تحولات فلسطین قدردانی کرد.

براساس گزارش شبکه «الجزیره»، حماس اعلام کرد: ما از موضع رئیس‌جمهور روسیه درخصوص محکومیت تجاوزات مستمر علیه مردم‌ و محاصره غزه، قطع کمک‌های امدادی به غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان قدردانی می‌کنیم.

این جنبش همچنین استقبال خود را از «تلاش‌های خستگی ناپذیر روسیه با هدف توقف تجاوزات وحشیانه و سیستماتیک علیه مردم فلسطین در نوار غزه» اعلام کرد.

رئیس‌جمهور روسیه در اظهارات روز گذشته خود در زمینه جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها گفت: «عملیات زمینی اسرائیل در غزه منجر به تلفات غیرنظامیان خواهد و مهم‌ترین چیز در حال حاضر توقف خون‌ریزی است».

پوتین با اشاره به سنگ‌اندازی‌های ایالات متحده در مساله بحران فلسطین گفته بود: واشنگتن روند حل و فصل منازعه اسرائیل و فلسطین را به انحصار خود درآورده است و حقوق تاریخی مشروع فلسطینیان را نادیده گرفت. احتمال انجام عملیات زمینی در غزه عواقب بسیار بزرگی خواهد داشت.
https://jahannews.com/vdcbzabw0rhbsap.uiur.html
jahannews.com/vdcbzabw0rhbsap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *