يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

امیرعبداللهیان،: مردم غزه نیازمند حمایت‌ هستند

جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 854403
امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی برای لغو محاصره انسانی و توقف جنایات صهیونیست‌ها هستند.
امیرعبداللهیان،: مردم غزه نیازمند حمایت‌ هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای سوری خود گفت: رژیم صهیونیستی و متحدان آن در تلاش هستند تا با استمرار قطع آب و برق و غذا در غزه یک قتل عام جمعی را رقم بزنند.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: مایلم با صدای بلند از دمشق این پیام را به رهبران کشور‌های اسلامی و عربی منتقل کنم که امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی برای لغو محاصره انسانی و توقف جنایات صهیونیست‌ها هستند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: امروز در دیداری که با آقای سید حسن نصرالله و همچنین تعدادی از رهبران مقاومت در بیروت داشتم مطلع شدم همه سناریو‌های ممکن را مقاومت در مقابل خود قرار داده و از روحیه بالا برخوردارند.

وی افزود: بیانیه‌ای که توسط اتحادیه عرب صادر شد ناامیدکننده بود. مواضع مبهم و دو پهلو خدمتی به ارزش‌ها و اهداف کشور‌های اسلامی در حمایت از مسجدالاقصی و فلسطین نخواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران یا یکی از کشور‌ها به فوریت برگزار شود.
https://jahannews.com/vdcbgabwfrhbsap.uiur.html
jahannews.com/vdcbgabwfrhbsap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *