دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حمله سگ‌های ولگرد به یک خانواده در فردیس

جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 854401
سگ‌های ولگرد در فردیس استان البرز، صبح امروز به اعضای یک خانواده و همچنین یک کارگر شهرداری حمله کردند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک خانواده در فردیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سگهای ولگرد، در فردیس، به خانواده‌ای حمله کرده و اعضای این خانواده را زخمی کردند.

دکتر ابوذر سعیدی مسئول اورژانس شهرستان فردیس با اعلام این خبر به خبرنگار تسنیم در کرج، گفت: ظهر امروز سگ‌های ولگرد، در پارک حدفاصل خیابان داوری و سعدی به یک خانواده حمله کرده و آنان را زخمی کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه 4 نفر مورد حمله سگ‌ها واقع شدند که یک کودک و یک فرد بزرگسال زخمی شده و آسیب دیدند. یکی از مصدومان حادثه کارگر شهرداری بوده است. پس از وقوع این حادثه، اورژانس به سرعت به محل اعزام و آسیب دیدگان را مورد معاینات پزشکی قرار دادند.

این مسئول پزشکی شهرستان فردیس افزود: آسیب‌دیدگان برای زدن واکسن هاری به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده شدند.

 مصطفی آل یاسین مسئول اداره پسماند شهرداری فردیس نیز گفت: با توجه به وجود سگهای ولگرد در سطح شهر فردیس، همه روزه زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در سطح این شهر انجام می شود. عوامل پیمانکار زنده‌گیری سگهای ولگرد همه روزه این سگها را زنده‌گیری کرده و برای انجام خدمات دامپزشکی به پناهگاه سگ‌های بلا صاحب فردیس انتقال می‌دهند.

وی درباره اقدامات شهرداری فردیس در این زمینه گفت: این موضوع در حال پیگیری است که با اعزام تیم‌های پیمانکار به منطقه در حال جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در این منطقه هستیم.

مرز طولانی فردیس با شهرهای استان تهران، کنترل سگ‌های ولگرد را بی‌نتیجه کرده است
پانته‌آ عینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس نیز درباره ساماندهی و جمع آوری سگهای ولگرد گفت: از آنجایی که شهرستان فردیس مرز مشترک بسیاری با استان تهران ( شهرستان‌های ملارد و شهریار) دارد، اقداماتی که در این شهرستان درباره سگهای ولگرد انجام می‌شود به دلیل تردد سگها بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: مدیریت و اقدام برای سگهای ولگرد در این شهرستان باید با مدیریت همزمان در شهرستان‌های همجوار استان تهران صورت گیرد تا اقدامات مؤثر واقع شود. به دلیل مهاجرت سگ‌ها از نقطه ای به نقطه دیگر عملاً بسیاری از اقداماتی که در شهرستان فردیس صورت می‌گیرد بلااثر باقی خواهد ماند.
https://jahannews.com/vdcjyxeovuqeixz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyxeovuqeixz.fsfu.html
برچسب ها: سگ فردیس حمله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *