شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شکایت باشگاه پرسپولیس از فتح‌الله‌زاده

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 854270
باشگاه پرسپولیس از علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شکایت می‌کند.
شکایت باشگاه پرسپولیس از فتح‌الله‌زاده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:
«این باشگاه با توجه به اظهارات غیرواقعی علی فتح‌الله‌زاده که در حکم نشر اکاذیب و تهمت و افترا علیه باشگاه پرسپولیس بود، شکایت خواهد کرد. مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، چهارشنبه ‌شب با حضور در شبکه خبر، مطالب کذبی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و نسبت به تحریک عمومی علیه پرسپولیس با بیان مطالب نادرست اقدام نمود.

در حالی که رکن انضباطی فدراسیون فوتبال در رأی صادره که به آن نیز معترض هستیم به موادی از دستورالعمل ناظر بر قراردادها اشاره می‌کند، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در تلویزیون نسبت به نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا نسبت به باشگاه پرسپولیس اقدام کرده و سعی در القای این مسئله داشت که پرسپولیس از این سقف عبور کرده است.

وی همچنین در صحبت‌های خود از تریبون تلویزیون ملی، جامعه فوتبال را تحریک و تشویق به قانون‌شکنی و زیر پا گذاشتن مقررات کرد که بسیار عجیب بود و انتظار می‌رود کمیته اخلاق به این موضوع ورود کند. ضمن آنکه امیدواریم رسانه‌های مهم و تأثیرگذار چون صدا و سیما، تریبون خود را در اختیار افراد بی‌اطلاع که نسبت به موضوعات مورد بحث اشراف، آگاهی و تخصص ندارند، قرار ندهند چون اظهارات غیرکارشناسی و مغرضانه این افراد هزینه‌های سنگین و تبعات منفی را برای فوتبال به بار می‌آورد.

باشگاه پرسپولیس همچنین گلایه و ناراحتی خود و هوادارانش را از صداوسیما اعلام می‌دارد. در همین برنامه انتظار می‌رفت، به دنبال اتها‌م‌های مطرح شده از سوی میهمان برنامه پاسخ‌ باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد و همچنین مجری برنامه تذکر لازم را به میهمان برنامه می‌داد تا از ارائه اطلاعات غلط به مخاطبین جلوگیری شود، به ‌ویژه که پرونده در کمیته استیناف مفتوح خواهد بود.

در پایان اعلام می‌داریم، پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به اعتراض این باشگاه در کمیته استیناف مفتوح خواهد بود و نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا به واسطه ارائه اطلاعات نادرست علیه این باشگاه به منزله اقدام آگاهانه ضد منافع باشگاه و هواداران و تلاش عامدانه برای فریب افکار عمومی تلقی می‌شود. از این رو انتظار می‌رود افراد حقیقی و حقوقی و رسانه‌های محترم در اظهارنظرهای خود، دقت نظر لازم را داشته باشند».
https://jahannews.com/vdcd5o0jzyt0kx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5o0jzyt0kx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *