سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

چرا گل‌محمدی نمی‌تواند با پرسپولیس فسخ کند؟

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 854206
موضوع فسخ یک طرفه قرارداد سرمربی پرسپولیس با این باشگاه با ایرادات قانونی همراه خواهد بود.
چرا گل‌محمدی نمی‌تواند با پرسپولیس فسخ کند؟
به گزارش جهان نيوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از برد این تیم مقابل گل گهر سیرجان در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا نکرد تا گله‌مندی خود بابت مسائل مالی و مشکلاتی که وجود دارد را مطرح کند.
 
این در حالیست که سرمربی پرسپولیس بعد از برد مقابل گل‌گهر در مصاحبه‌ای که با تلویزیون انجام داد انتقادهایی به رضا درویش و مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرد.
 
از ساعاتی پیش بحث فسخ قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس مطرح شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.
 
حتی اگر قراردادی هم فسخ شود این قرارداد ایرادهای قانونی خواهد داشت چرا که اخیراً سازمان لیگ، حق فسخ یک طرفه از بازیکنان و مربیان را گرفته و آنها فقط در شرایط خاص می‌توانند چنین کاری انجام دهند که به نظر می‌رسد این شرایط شامل حال گل محمدی نمی‌شود.
 
 یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: درخواست گل‌محمدی برای دریافت آپشن‌های قهرمانی بوده و او مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده است.
 
 با این همه عصر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از اهمیت بیشتر از گذشته برخوردار خواهد بود و باید دید که خروجی این جلسه چه خواهد بود.
https://jahannews.com/vdccx0q4e2bqpi8.ala2.html
jahannews.com/vdccx0q4e2bqpi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول
شجاع
Iran, Islamic Republic of
اینها حرفه شدن فیلمشه که پول بیشتری بگیره و گرنه یک درصد هم استفا نمیدهد کجا اینهمه پول مفت مردم را به اینها میدهند