دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

دزدانی که در ورزشگاه آزادی کمین می‌کردند

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۹
کد مطلب: 853633
سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر متهم جیب بر که در استادیوم آزادی در پایتخت اقدام به جیب بری میکرد خبر داد و گفت از متهم 7 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
دزدانی که در ورزشگاه آزادی کمین می‌کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در استادیوم آزادی پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
 
وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در ورزشگاه در روز دوازدهم مهر ماه حین پی جویی های انتظامی، 1 متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهم، ماموران با درایت سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهم 7 دستگاه تلفن سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و 20 فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب بری اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار گرفته است.
https://jahannews.com/vdcfmmdcmw6dtva.igiw.html
jahannews.com/vdcfmmdcmw6dtva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
السارق والسارقه فقطعوا ایدیهما
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خروار
فقط همدان نيست كرج تهران و .... خيلي جاهاي ديگه
هر دزدي كه يك بار بازداشت ميشه و دزديش ثابت ميشه و پرونده براش تكميل ميشه ديگه نبايد دوباره مرتكب دزدي و جيب بري بشه بار دوم و سوم ديگه بايد مجازاتش چنان سخت باشه كه تا آخر عمرش نتواند دست به دزدي بزند . .