شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عاملان ایجاد ناامنی در کرج دستگیر شدند

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 853059
۲ نفر از اوباش سابقه‌دار و خطرناک منطقه حصارک که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و درگیری با ماموران انتظامی در خیابان مالک اشتر حصارک کرده و متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
عاملان ایجاد ناامنی در کرج دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، شامگاه یک‌شنبه در جمع اصحاب رسانه، گفت: شب گذشته به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان ساکن خیابان مالک اشتر منطقه حصارک کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که چند نفر از اوباش خطرناک منطقه به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و بر هم زدن نظم و امنیت منطقه کرده‌اند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ کرج برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض رسیدن به محل اعلام شده قصد آرام کردن متهمان را داشتند که یکباره ۲ نفر از عاملان اصلی ایجاد ناامنی که از اوباش خطرناک منطقه هستند به سمت ماموران حمله ور می‌شوند که در این راستا با رعایت قانون به کارگیری سلاح چندین تیر هوایی توسط پلیس شلیک و و این اوباش را متفرق پا به فرار می گذارند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تلاش ماموران کلانتری ۱۶ حصارک برای دستگیری متهمان آغاز شده و در کمتر از چند ساعت هر 2 متهم شناسایی و دستگیر می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی از تشکیل پرونده در خصوص جرم این افراد خبر داد و گفت: متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شدند.

هداوند در پایان با بیان اینکه سر سوزنی مماشات با اوباش نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم هشدار می‌دهیم که از اعمال مجرمانه خود دست بردارند، در غیر این صورت با چنگال آهنین فرزندان این ملت در فرماندهی انتظامی استان مواجه خواهند شد.
https://jahannews.com/vdchmxn6w23nmvd.tft2.html
jahannews.com/vdchmxn6w23nmvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *