دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

هلاکت شرور مسلح در آتش متقابل پلیس

يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 852895
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شرور مسلح در آتش متقابل پلیس در شهرستان حمیدیه به هلاکت رسید.
هلاکت شرور مسلح در آتش متقابل پلیس
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان، امشب در گفت و گو با فارس در اهواز ،اظهار کرد: در پی درگیری‌های متعدد مسلحانه بین ۲ طایفه در منطقه عین 2 اهواز که منجر به فوت یکی از طرفین درگیری شده بود، در همان زمان حدود 45 نفر از اصحاب دعوی دستگیر و تعداد 7قبضه کلاشینکف و 4 شکاری کشف و ضبط شده بود، دستورات ویژه جهت دستگیری متهم اصلی صادر شد.

وی با بیان اینکه متهم اصلی درگیری حدود ۲ ماه متواری و اقدام به تیراندازی‌های متعدد کرده بود، افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان حمیدیه شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و ابتدا با تدابیر لازم افراد صاحب منزل به‌صورت سالم از دست متهم آزاد و ۳ نفر از همراهان او دستگیر شدند، اظهار کرد: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بوده در مقابل ماموران مقاومت و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : متهم دارای سوابق متعدد شرارت اعم از تیراندازی، سرقت مسلحانه، زورگیری و.. در محاکم قضائی و انتظامی می‌باشد.

میرفیضی اظهار کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک تیغه خشاب کشف و یک‌دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم نیز توقیف شد.
https://jahannews.com/vdceow8vnjh8nvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceow8vnjh8nvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *