شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

محکومیت ۸۰۰ هزار دلاری استقلال در پرونده شکایت سیلوا

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 852802
فیفا باشگاه استقلال را در پرونده شکایت مدافع برزیلی فصل گذشته این باشگاه محکوم کرد.
محکومیت ۸۰۰ هزار دلاری استقلال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. فیفا در هفته گذشته، رأی این پرونده را اعلام و باشگاه استقلال را به پرداخت 800 هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم کرد.

سیلوا در این شکایت خواهان 300 هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به‌اضافه 500 هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها شده بود. باشگاه استقلال که پیش از این دفاعیات خود را ارسال کرده بود، با در نظر گرفتن حق و حقوق عقب‌افتاده سیلوا به برخی آپشن‌ها از جمله پاداش‌ها به رأی فیفا اعتراض کرد.

مدافع برزیلی سابق استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم به جمع آبی‌پوشان پیوست و در پایان فصل گذشته با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. سیلوا در صورتی که برای امسال به تیم جدیدی می‌پیوست تنها می‌توانست 300 هزار دلار از استقلال پول بگیرد، ولی با توجه به خانه‌نشینی‌اش مانند آندره‌آ استراماچونی دنبال غرامت کل قرارداد خود با باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به پرونده سیلوا به پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و عزیزبک آمانوف نیز اعتراض کرده است.
https://jahannews.com/vdccxiq4i2bqp48.ala2.html
jahannews.com/vdccxiq4i2bqp48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نگید محکومیت استقلال ,بفرمایید محکومیت دولت ایران به پرداخت 800هزار دلار از محل بیت المال مسلمین بابت یکی از حیف و میلها و سوء مدیریتهای تکراری و همیشگی در فوتبال