يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

وضعیت اضطراری در نیویورک آمریکا +فیلم

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 852743
رسانه‌های آمریکا با انتشار تصاویری از آب‌گرفتگی خیابان‌های شهر نیویورک اعلام کردند که در این شهر اعلام وضعیت اضطراری شده است.
وضعیت اضطراری در نیویورک آمریکا +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند در پی طوفان و باران‌های شدید در آمریکا و جاری‌شدن سیل در شهر نیویورک، «کتی هاچول»، شهردار این شهر با انتشار پیامی اعلام وضعیت اضطراری کرد.

به نوشته وب‌سایت شبکه «سی‌ان‌ان»، این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد که علاوه بر نیویورک در مناطق «لانگ آیلند» و «هادسون ولی» نیز وضعیت اضطراری اعلام شده است.

بنابر گزارش رسانه‌ها، بارش‌های باران در برخی مناطق نیویورک ۱۳ سانتی‌متر بوده و مقامات پیش‌بینی می‌کنند که طی ساعتهای آینده این عدد به ۱۸ سانتی‌متر برسد.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد خیابان‌های این شهر دچار آب‌گرفتگی شدید شده و بخش‌هایی از شبکه قطار شهری شهر نیویورک نیز تعطیل شده است.
 
به نوشته وب‌سایت شبکه «ان‌بی‌سی» دست‌کم ۲۳ میلیون نفر از شهروندان در نیوجرسی، نیویورک و کانکتیکات از بارش شدید باران متاثر شدند و برای بخش‌هایی از لانگ آیلند، بروکلین، کویینز، منهتن و نیوجرسی هشدار باران‌های سیل‌آسا صادر شده است.
https://jahannews.com/vdcgtx97wak9nu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtx97wak9nu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *