شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فرمانده سپاه: دشمن کم جان و افسرده شده است

پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 852584
دشمن سست، کم جان و افسرده شده است و دیگر دشمن سال‌های دور نیست.
فرمانده سپاه: دشمن کم جان و افسرده شده است
به گزارش جهان نيوز، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع پیشکسوتان سپاه با بیان اینکه حاضرین این جلسه ۴۳ سال قبل در چنین روز‌هایی عازم سفری بودند که کسی نمی‌دانست بازمی‌گردند یا نه، اظهار کرد: همه جوان بودید، اما امروز چین و چروک صورت و مو‌های سفید شما راز خوشبختی است و شما هنوز در میدان هستید و اجازه ندادید دشمن به هدفش برسد. شما شاهد به زباله دان رفتن طاغوت‌ها و ناکام شدن شیاطین و دشمنان ایران و اسلام هستید.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس، ادامه داد: شما مردان پیکار سخت هستید. شما بر سلاح ها، موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌ها غلبه کردید. دشمن می‌گفت از من بترسید، چون من صاحب سلاح‌های مختلفی هستم، اما ایمان شما افزوده شد. دفاع مقدس فقط یک حماسه نبود بلکه انتقام عاشورا بود. شما آمدید تا امام در محراب مسجد کوفه ضربت نخورد.

فرمانده کل سپاه افزود: شما تاریخ را تغییر دادید. شما بی توقع، شیرین‌ترین حماسه‌های اسلام را آفریدید. شما به دنیا دل نبستید و دنیا را بر دوستی خدا ترجیح ندادید. الان هم در میدان هستید و هنوز دشمن از شما می‌ترسد. اغتشاش که می‌شود، شما هستید، مراجعه می‌کنید، سازماندهی می‌شود و می‌روید. این ۴۵ سال سرشار از بغض دشمن از صلابت شما و فرزندان شما بوده است. دشمن شکست خورده، اما دوباره از زاویه دیگری آمده است، ولی سست، کم جان و افسرده شده است و دیگر دشمن سال‌های دور نیست.

وی ادامه داد: ما امروز به نام اسلام و ایران، ماهواره به فضا می‌فرستیم. ببینید از کجا به کجا رسیده‌ایم. ما تحت رهبری ولایت، سیر صعودی داشته‌ایم. هرجا دشمن علیه ما فتنه کرد، ما موفق شدیم. خون شهدا همیشه جاری است و هیچگاه خشک نمی‌شود. ببینید حاج قاسم چگونه دشمن را تعقیب می‌کرد. کشور هم در تحریم، فشار سیاسی و انزوا ساخته شد. نفوذ سیاسی ما در منطقه و جهان قابل حذف شدن نیست. دشمن می‌خواهد و نمی‌تواند، در مقابل ما می‌خواهیم و می‌توانیم. من شعار نمی‌دهم، چون صحنه واضح است. ما عملیات روانی نمی‌کنیم ما حرف‌های واقعی می‌زنیم و به حرف خود وفادار هستیم.

سلامی با بیان اینکه دشمنان به ذهن جوانان یورش بردند تا آن‌ها را از نماز، حجاب، عفت، پاکدامنی و محبت اهل بیت جدا کنند، تصریح کرد: اما تمام تلاش‌های شیطانی آن‌ها نابود شد. دشمن با دروغ و جنجال می‌خواهد ما را شکست دهد، اما ما با صداقت و حریت با او مبارزه می‌کنیم و پیروزی از آن حقیقت است. وعده الهی این است که سرانجام حقیقت پیروز می‌شود. سال گذشته دیدید دشمن چگونه غوغا به پا کرد و چه توهمی داشتند و به شایعه‌ها دل خوش بودند، اما امسال را ببینید که چگونه در جیوش شیطان و ائمه کفار چه تفرقه، آشفتگی، ذلتی و یاسی ایجاد شده است.

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: ما مشکلات را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات حل شود. ما بهتر از شما رزمندگان دوران دفاع مقدس نداریم. شما به تعبیر امام (ره) بهتر از اصحاب صدر اسلام هستید. ما برای شما آرزوی سلامتی و دل خوش داریم و همیشه عزیز و در سلامت باشید.
https://jahannews.com/vdcjo8eoxuqeiiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjo8eoxuqeiiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *