شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واکنش فضائلی به دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج)

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 852347
مهدی فضائلی در واکنش به پایین کشیدن دیوارنگاره میدان ولیعصر درباره بنگاه‌داری بانک‌ها، در توئیتی نوشت: «جلوگیری از بنگاه ‌داری بانک‌ ها، مطالبه جدی رهبر انقلاب است.»
واکنش فضائلی به دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج)
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در روزهای گذشته دیوارنگاره‌ میدان ولیعصر تهران که با اقتباس از جمله رهبر انقلاب درباره برخورد با تخلفات بانک‌ها در عرصه بنگاهداری طراحی و اجرا شده بود، با فشار و نفوذ برخی بانک‌ها از این سکو پایین آمد.

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به پایین کشیدن دیوارنگاره میدان ولیعصر درباره بنگاه‌داری بانک‌ها، در توئیتی نوشت: «جلوگیری از بنگاه ‌داری بانک‌ ها، مطالبه جدی رهبر انقلاب است. این مطالبه، تحت تأثیر دیوار نگاره یا حذف آن قرار نمی‌گیرد.»

به گزارش تسنیم، در سال‌های گذشته علی‌رغم تذکرات متعدد رهبر انقلاب و بسیاری از کارشناسان اقتصادی درباره معایب هولناک ملّاکی و بنگاهداری بانک‌ها برای اقتصاد کشور، این رویه توسط برخی بانک‌ها ادامه یافته است.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تاکیدات مکرر رئیس‌جمهور بر مبارزه با فساد، این امید وجود داشت که رویه‌های فسادزای بانک‌های کشور اصلاح و به‌نفع اقتصاد کشور بهبود یابد اما متأسفانه نه‌تنها این رویه اصلاح نشده بلکه به گفته وزیر مسکن و همچنین آمارهای رسمی علاوه‌بر عدم اصلاح چنین مواردی، بانک‌ها به وظایف خود درقبال پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن عمل نکرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcgtx97uak9nw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtx97uak9nw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *