دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

ماجرای انفجار در خرم‌آباد چه بود؟

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب: 852258
معاون استاندار لرستان گفت: موضوع انفجار در خرم‌آباد که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح بوده بر اساس بررسی‌ها منتفی است. موضوع در حال حاضر در دست بررسی بوده و خبر قطعی وجود ندارد.
ماجرای انفجار در خرم‌آباد چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، احسان یاوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شنیدن صدا و احساس تکانه‌هایی شبیه زلزله در این شهرستان، اظهار کرد: موضوع انفجار که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح بوده بر اساس بررسی‌ها منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع در حال حاضر در دست بررسی بوده و خبر قطعی وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه موضوع انفجار تا این لحظه و بر اساس بررسی‌ها منتفی است، افزود: زلزله نیز منتفی بوده و سایر احتمالات در دست بررسی است.

یاوری بیان داشت: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و پیگیری‌های لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون اعلام خسارتی نیز نشده است، گفت: این موضوع تنها در شهر خرم‌آباد بوده و در دیگر شهرهای استان گزارش نشده است.

شایان ذکر است حوالی ساعت ۲۲ دوشنبه بخش‌هایی از خرم‌آباد لرزید که با توجه به اینکه مرکز لرزه نگاری خبری از وقوع زلزله منتشر نکرده برخی کانال‌های خبری احتمال وقوع انفجار داده بودند.

مهدی پازوکی بامداد سه‌شنبه، با بیان اینکه مقارن ساعت ۲۲ دوشنبه مورخ سوم مهر ماه ۱۴۰۲، صدای شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم‌آباد شنیده شد که براساس رصدی که از سوی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد گزارش نشده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم‌آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه‌های امدادی و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشا صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

وی افزود: تا کنون هیچ موضوع نگران کننده ای گزارش نشده و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی در حال رصد موضوع هستند.

پازوکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وقوع انفجار به ستاد مدیریت بحران اعلام نشده هیچ خسارتی نیز اعلام نشده است و فقط صدایی شنیده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه موضوع زلزله به صورت کلی مردود است افزود: طی ارتباط مستقیم با موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این موضوع بررسی شد و هیچ گونه زلزله‌ای در آن ساعت در خرم‌آباد ثبت نشده است.
https://jahannews.com/vdchmin6623nmid.tft2.html
jahannews.com/vdchmin6623nmid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا ترقه بوده
United States
حتما یک لری سرفه ی شدید کرده….خخخخ