دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

۱۵ تروریست در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 852095
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: با هماهنگی گسترده اداره کل اطلاعات و دادگستری، ۱۵ تروریست که قصد عملیات در تهران را داشتند، در این استان دستگیر شدند.
۱۵ تروریست در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: این عناصر وابسته به داعش بوده و تعدادی از آن‌ها سابقه‌ همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را داشتند.

وی اضافه کرد: تعداد قابل توجهی سلاح، مواد منفجره، جلیقه های انفجاری و ریموت کنترل های موبایلی از این باند تروریستی کشف شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاران قضایی دخیل در پرونده اعلام کرد: پرونده این امر به صورت ویژه و دقیق در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

عتباتی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی کامل و هماهنگی بسیار بالایی در مجموعه های عمل کننده استان جهت برقراری امنیت کامل وجود دارد و اجازه هیچ گونه رفتار مجرمانه ای داده نخواهد شد.
https://jahannews.com/vdcgyx97nak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyx97nak9nz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات زحمت می‌کشد و این تروریست ها را دستگیر می‌کند