يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

روایت کاپیتان تیم ملی از بیهوشی در لیگ اروپا

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 852004
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه از بیهوشی خود در رقابت‌های لیگ اروپا گفت.
روایت کاپیتان تیم ملی از بیهوشی در لیگ اروپا
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن پنجشنبه اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ اروپا را مقابل تیم قدرتمند برایتون در خانه حریف با برتری 3 بر 2 پشت سر گذاشت.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و دفاع چپ تیم یونانی که تا پیش از بیرون آمدن از زمین، 2 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده و با این عملکرد درخشان، نقش ویژه‌ای در برتری مقابل حریف انگلیسی داشت.

با این وجود او به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه سر در دقیقه 60 جای خود را به میلاد محمدی، دیگر مدافع ملی پوش ایرانی  آ.ا.ک آتن داد. شرایط نامناسب این بازیکن پس از مصدومیت در زمین، نگرانی‌های زیادی ایجاد کرد.

حاج صفی خود در گفت‌وگو با فارس، درمورد مصدومیت خود در این مسابقه اظهار داشت: پس از صحنه مصدومیت از ناحیه سر، حدود 10-15 دقیقه بیهوش بودم. وقتی هم به هوش آمدم هیچ چیزی از آن صحنه یادم نمی‌آمد.

وی افزود: پس از به هوش آمدن، پزشکان بررسی‌ها و معاینات لازم را روی من انجام داده و گفتند فعلا نیاز به گرفتن MRI نیست. گفتند خدا را شکر چیز خاصی نیست. البته باید معاینات دیگری انجام شود و پس از آن می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم.
https://jahannews.com/vdcgzx97tak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzx97tak9nz4.rpra.html
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *