شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازار آگهی فروش لاستیک داغ شد

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۶
کد مطلب: 851873
کافی است با مراجعه به پلتفرم های آگهی در فضای مجازی سراغ خرید لاستیک بروید، با یک جستجوی ساده قیمت های بالایی را برای فروش لاستیک های سواری مشاهده می کنید که تفاوت معنا داری با قیمت لاستیک دولتی دارند.
بازار آگهی فروش لاستیک داغ شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، چند هفته ای است که کاهش عرضه لاستیک به بازار باعث شده تا قیمت ها روند صعودی پیدا کرده و خریداران هم در بلاتکلیفی قرار بگیرند اما نکته مهم اینجاست سوء استفاده کنندگان از این شرایط برای انتشار آگهی های مختلف استفاده کرده و سعی در تنش بیشتر قیمت ها در بازار دارند.

بررسی ها نشان می دهد با توقف عرضه لاستیک دولتی در بازار قیمت لاستیک افزایش یافته و افرادی با انتشار آگهی سعی در افزایش بیشتر قیمت ها دارند. کافی است با مراجعه به پلتفرم های آگهی در فضای مجازی سراغ خرید لاستیک بروید و با یک جستجوی ساده قیمت های  بالایی را برای فروش لاستیک های سواری مشاهده می کنید که تفاوت معنا داری با قیمت لاستیک دولتی دارند.

در حال حاضر لاستیک سمندی به 3 میلیون و 900 هزار تومان، پژویی به 3 میلیون و 750 هزار تومان و پرایدی به 3 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است.

امروز اگر مشتری بخواهد لاستیک دولتی تهیه کند باید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش یا کارخانجات اقدام به خرید نماید علاوه بر این دولت راهکار استفاده از پلت‌فرمهای مجازی را نیز به مردم پیشنهاد داده است تا در این سایت‌ها ثبت سفارش خود را انجام دهند اما نکته مهم اینجاست عرضه‌ای در این سایتها  انجام نمی‌شود و مدام مخاطب با اخطارهای مختلفی در عدم موجودی لاستیک روبه‌روست، نمایندگی‌های فروش نیز مدعی هستند لاستیکی در اختیار آنها نیست و مشتری باید منتظر تحویل کارخانه باشد. 
 


https://jahannews.com/vdcjaveotuqeioz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaveotuqeioz.fsfu.html
برچسب ها: بازار لاستیک فروش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *