دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اقدام شجاعانه دروازه‌بان منچستریونایتد پس از باخت به بایرن

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 851785
دروازه‌بان منچستریونایتد پس از شکست تیمش اقدامی شجاعانه انجام داد.
اقدام شجاعانه دروازه‌بان منچستریونایتد
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد در مونیخ مقابل بایرن تن به شکست 4 بر 3 داد تا یک باخت ضعیف دیگر را به ثبت رساند.

بر اساس گزارش فارس، منچستریونایتد شدیدا تحت فشار است و به قول رسانه بلیچر ریپورت زمستان خیلی زود به اولدترافورد رسید.


آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد هدف اصلی رسانه‌ها و کاربران در فضای مجازی بود. او روی گل اول لیروی سانه، اشتباهی مرگبار انجام داد ولی به جای اینکه بدون صحبت کردن با رسانه‌ها به رختکن بازگردد، خودش تقاضای مصاحبه بعد از بازی کرد.

وی که قرار بود جانشین دخیا شود، عملکرد خوبی تاکنون نداشته و به همین علت بیشتر از هر بازیکن دیگری در منچستریونایتد در حال حاضر تحت فشار است. او پس از بازی به رسانه‌ها گفت که مقصر شکست مقابل بایرن بوده و اشتباه کرده است.


اونانا گفت: شکست به بایرن به خاطر من اتفاق افتاد. به خاطر من بود که ما پیروز نشدیم. من باید از اشتباهاتم درس بگیرم. می‌دانم که باید خودم را ثابت کنم زیرا صادقانه بخواهم بگویم، شروعم در منچستریونایتد اصلاً خوب نبوده. امروز به خاطر من تیم باخت!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد و کارشناس کنونی BT اسپورت در خصوص مصاحبه اونانا گفت: من به او احترام می‌گذارم. من بارها اشتباه کردم و باعث شدم تا تیمم ببازد. در آن زمان از صحبت کردن با رسانه‌ها خودداری کردم. حرکت او شخصیتش را نشان می‌دهد و به من ثابت می‌کند که بازیکن بزرگی است.
https://jahannews.com/vdcbw8bwsrhbszp.uiur.html
jahannews.com/vdcbw8bwsrhbszp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *