شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 Jun 2024
 
۰

رژه نظامی نیروهای مسلح یمن در نهمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر +فیلم

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 851780
رژه نظامی باشکوه نیروهای مسلح یمن، امروز در صنعاء به مناسبت نهمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر برگزار شد.
رژه نظامی باشکوه نیروهای مسلح یمن +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رژه نظامی باشکوه ارتش و نیروهای مسلح یمن، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۱ سپتامبر) به مناسبت نهمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور، آغاز شد. 

در سال ۲۰۱۴ میلادی، مردم یمن در اعتراض به بی‌کفایتی‌های دولت «عبد ربه منصور هادی» در عرصه‌های داخلی و خارجی و عدم برخورداری از سرمایه‌های ملی کشورشان، تظاهرات‌های گسترده‌ای را در مناطق مختلف کشورشان برپا کردند که در ۲۱ سپتامبر همان سال، به بار نشست و با پیروزی جنبش مردمی انصارالله بر صنعاء، عبدربه منصور هادی برکنار شد و به عربستان گریخت.
   
وبگاه شبکه «المسیره» با انتشار این خبر، گزارش داد: «مهدی المشاط» فرمانده کل نیروهای مسلح یمن، خود را به میدان این رژه نظامی در میدان «السبعین» صنعاء رسانده است و یگان‌ها و تشکیلات مختلف ارتش یمن در این رژه بزرگ و باشکوه نظامی شرکت دارند.
   
بر اساس این گزارش در این رژه نظامی، نیروهای مسلح یمن از زرادخانه خود مجهز به تسلیحات پیشرفته، راهبردی و جدید رونمایی می‌کنند. 

هرساله نیروهای مسلح یمن در سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر، یک رژه نظامی باشکوه در پایتخت برگزار می‌کنند. در رژه نظامی بزرگ سال گذشته که به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب مردمی یمن، صورت گرفت، از انواع موشک‌های راهبردی بالستیک و کروز، پهپادها و موشک‌های زمین به هوا و موشک‌های نیروی دریایی رونمایی شد. موشک‌های «حاطم»، «فلق»، «حیدر»، «البحر الاحمر»، «معراج» و موشک «قدس۳» از جمله موشک‌های رونمایی شده در این رژه بود.
https://jahannews.com/vdcg7q97zak9nu4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7q97zak9nu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *