شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سرمربی النصر: خوشحالم که به ایران آمدم

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 851618
کاسترو درباره سفرش به ایران گفت: خوشحالم که به ایران آمدم و ناراحتم که امشب می‌روم. از استقبالی که از ما شد بسیار خوشحالم.
سرمربی النصر: خوشحالم که به ایران آمدم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، النصر شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در تهران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس ایران به پیروزی رسید. لوئیس کاسترو، سرمربی النصر در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما مقابل یک تیم خوب نتیجه خوبی کسب کردیم و مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس به پیروزی رسیدیم. حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی النصر در واکنش به حضور در این بازی بدون تمرین در ورزشگاه آزادی بیان کرد: این روزها در دنیای فوتبال به خاطر فشردگی بازی‌ها شرایطی به وجود می‌آید که تصمیم بهتر این است که به شکل دیگری تمرینات را انجام دهیم. النصر ۱۲ ملی‌پوش دارد و تصمیمی که گرفتیم بهترین تصمیم ممکن بود.

کاسترو در ادامه درباره سفرش به ایران و نیز گل نزدن رونالدو مقابل پرسپولیس بیان کرد: خوشحالم که به ایران آمدم و ناراحتم که امشب می‌روم. نکات خوب و مثبتی درباره ایران شنیدم و آرزوی بهترین‌ها را دارم. از استقبالی که از ما شد بسیار خوشحالم. درباره رونالدو باید بگویم که مثل باقی بازیکنان است. او تمام تلاشش را کرد و با اینکه بهترین فرمش را داشت، نتوانست گل‌زنی کند. حضور رونالدو و نحوه بازی کردنش به النصر کمک کرد که دو گل بزنیم.
https://jahannews.com/vdcgqq977ak9n34.rpra.html
jahannews.com/vdcgqq977ak9n34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *