يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سریال «سوران» روی آنتن شبکه افق می‌رود

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 851332
سریال «سوران» محصول مرکز سریال سوره، از فرداشب سه‌شنبه ۲۸ شهریور پخش خود را از شبکه افق آغاز می‌کند.
سریال «سوران» روی آنتن شبکه افق می‌رود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سریال «سوران»، محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از سه‌شنبه ۲۸ شهریور روانه آنتن شبکه افق سیما می‌شود.  
 
این مجموعه تلویزیونی که در ۱۸ قسمت تولید شده است، هرشب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.  
 
فیلمنامه «سوران» که قصه زندگی پُرفراز و نشیب امیر سعیدزاده ملقب به سعید سردشتی را در سال‌های ۵۷ تا ۵۹ روایت می‌کند، با اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزارراغب به نگارش درآمده است.  

این سریال که قصه عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان را روایت می‌کند، تلاش دارد روایتی بدون قضاوت و برآمده از دل واقعیت از آنچه در ابتدای انقلاب در مناطق مرزنشین کردستان گذشت، ارایه دهد و از نمایش رشادت‌های وطن‌دوستانه قوم کُرد در تقابل گروهک‌های کومله و حزب دموکرات با انقلاب اسلامی می‌گوید.  

مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، مهران نعیمی، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.
 
«سوران» هرشب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.
https://jahannews.com/vdcjtveo8uqeitz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtveo8uqeitz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *