جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

ماجرای فرار یک محکوم اقتصادی

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 851224
همزمان با فرار یک زندانی از مرکز درمانی، مأمورانی که وظیفه مراقبت از او را برعهده داشتند، بازداشت شدند.
ماجرای فرار یک محکوم اقتصادی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایران، پس از فرار یکی از محکومان اقتصادی هنگام اعزام به مراکز درمانی، روابط‌ عمومی سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زندانی به نام علیرضا شهمیری که بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد با استفاده از غفلت مأموران همراه موفق به فرار شده است.

در این باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی برای دستگیری این زندانی، مأموران متخلف نیز به‌دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند. هرچند طبق روال همیشگی رسانه‌های معاند با قصه‌سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت‌های مغرضانه از این مسأله دارند که اعلام می‌دارد مسائل حاشیه‌ای مطرح شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.

 رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در یک داستان‌سرایی اعلام کردند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

 گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای مداوای دندان به دندانپزشکی اعزام و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار شد.

او از متهمان اقتصادی است که سال ۱۳۹۲ به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.
https://jahannews.com/vdcj8veoxuqei8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8veoxuqei8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of

اینکه بگوییم این فرار بدون برنامه ریزی قبلی بوده و فقط از غفلت مأمور استفاده کرده، کمی ساده انگارانه نیست؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
با دست بند وپابند
عجیب نیست؟؟؟؟