دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

بازداشت اعضای شبکه ۱۵ نفره خرابکاری

شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 851147
سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست‌ساز که قصد ایجاد ناامنی از پیش تعیین شده داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر شدند.
بازداشت اعضای شبکه ۱۵ نفره خرابکاری
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، در اطلاعیه روز شنبه روابط عمومی اطلاعات سپاه فتح استان آمده است: این شبکه سازمان یافته که به دنبال خرابکاری، ایجاد ناامنی در مراکز نظامی، انتظامی و نقاطی در استان بودند، شناسایی و با اقدامات به موقع و فنی متلاشی شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضاسازی معاندان برای ایجاد آشوب همزمان با سالروز اغتشاشات پارسال، ۶ عنصر اصلی و ۹ نفر مرتبط با این شبکه سازمان یافته خرابکاری برای ناامن جلوه دادن استان و اغتشاش آفرینی در روزهای آتی برنامه ریزی کرده بودند.

در پایان این اطلاعیه نیز تصریح شده است: پس از شناسایی این افراد با مجوز مقام قضایی همه این عوامل حین تست این مواد منفجره با حکم مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند؛ تعدادی از عناصر دستگیر شده از فعالان اغتشاشات پارسال و دارای سوء سابقه نیز هستند.
https://jahannews.com/vdcdof0j5yt0kf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdof0j5yt0kf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *