پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

بازداشت سرشبکه‌ها گروهک ضدانقلاب در کردستان

شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 851102
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته به گروهک ضدانقلاب در شهرستان‌های این استان خبر داد.
بازداشت سرشبکه‌ها گروهک ضدانقلاب در کردستان
به گزارش جهان نيوز، مهدی رمضانی در گفت‌وگو با تسنیم در سنندج از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد و اظهار داشت: این مزدوران ضدانقلاب صبح امروز به قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان در ساعات ابتدایی صبح اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد مربوط به عناصر مربوط به گروهک‌های ضدانقلاب بوده که به صورت پراکنده در شهرستان‌ها دنبال ایجاد ناامنی بودند که توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان کردستان بازداشت شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: این گروهک‌های ترویستی دنبال عملیات و ایجاد ناامنی در سطح استان بودند که خوشبختانه با بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته آنان، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی و شاهد هیچ‌گونه اقدامی نبودیم.

رمضانی با بیان اینکه امنیت پایدار در سطح استان پایدار و هیچ گونه مشکلی نداریم، گفت: از این عوامل وابسته به تروریست‌ها تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
https://jahannews.com/vdce7z8vwjh8nzi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7z8vwjh8nzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *