چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

آخرین وضعیت ماشین اغتشاش

کمیل خجسته
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 851100
یکسال گذشت تا #اسرائیل ناچار شود با اضلاع اغتشاش پارسال دیدارهای علنی خبری بگذارد تا جلوی پاره‌شدن زنجیره آشوب‌سازیشان گرفته شود. آخر آن سید حکیم گفته بود «یقه جنایتکاران را رها نمی‌کنیم.»
جهان نيوز -  کمیل خجسته: می‌خواستند سر اختاپوس را در تهران بزنند اما حالا در بدترین شرایط سیاسی اجتماعی قرار گرفته‌اند.

یکسال گذشت تا #اسرائیل ناچار شود با اضلاع اغتشاش پارسال دیدارهای علنی خبری بگذارد تا جلوی پاره‌شدن زنجیره آشوب‌سازیشان گرفته شود. آخر آن سید حکیم  گفته بود «یقه جنایتکاران را رها نمی‌کنیم.»

اما دیدارهای علنی با پهلوی و عناصر اینترنشنال و بیان رسمی تهدید ترور و... بیشتر باعث شد تا خودشان، خودشان را افشا کنند.

یکسال گذشت تا اغتشاش چند ضلعیش ناکار شود و در وضعی متفاوت قرار بگیرد: 
۱. ضلع اول: رسانه به محوریت #اینترنشنال چنان شد که مجبور شد از شدت فشار و تهدیدات، انگلیس را رها کند و به امریکا برود. در حالیکه عابر بانکش یعنی عربستان با #ایران وارد توافق‌های جدیدی شد و یکی از سرباز خبرنگارهای فعال مهمش چنان همکارش را افشا کرد که نه از زن نشانی ماند و نه از زندگی و آزادی.

۲. ضلع دوم #منافقین بودند. آن‌ها جدا از دستگیری‌های گسترده شبکه خرابکاریشان توسط سربازان گمنام در خیابان‌های ایران، کیس‌های رایانه‌شان هم از آلبانی به ایران رسید. دولت آلبانی بعد از آن خاموشی گسترده رویه‌اش را در مقابل منافقین تغییر داده بود.

۳. ضلع سوم #تجزیه‌طلبان بودند. #کومله و پژاک از همان روز اول اتفاقات وقتی نیروهایشان به درون ایران گسیل شدند هدف موشک و راکت س پ ا ه قرار گرفتند و امروز که ارتش عراق و حشدالشعبی، در حال اخراج آن‌ها از این منطقه هستند.

۴. اسرائیلی‌ها می‌خواستند یک شورای رهبری اپوزیسیون خارج از ایران درست کنند تا اغتشاش را حول آن سامان بدهند. حالا آن فیل، موش زایید و از آن جمع فقط پهلوی برایشان مانده است که در تل‌آویو با او دیدار می‌کنند.

۵. پشتیبان اسرائیلی‌ها امریکا، سعودی، فرانسه و انگلیس بودند. رابرت مالی مسئول میز ایران در امریکا از کار برکنار شد. امریکا بخشی از پول بلوکه ایران را برگرداند و وارد مذاکرات با ایران شد. سعودی، سفارتش را در ایران باز کرد و فرانسه که به قول مصی علینژاد، مکرون بهتر از پدرش بود ناگهان وارد تعاملات جدی با ایران شد.

۶. و در نهایت مغز ماشین اغتشاش خود اسرائیل از یک سو زیر ضربات انواع عملیات‌های مقاومت درون سرزمین‌های اشغالی قرار گرفته است و از طرف دیگر خود اشغالگران علیه مصونیت قضایی نتانیاهو درون اسراییل را به‌هم ریخته‌اند.

ماشین شش ضلعی اسراییل، یکسال زیر ضرب و فشار قرار گرفت و حالا شرایط تغییر کرده است.

پریشانی آن‌ها، دست متحد مقاومت را روزبه‌روز قوی‌تر کرده است و دفع شر آن‌ها زندگی را برای مردم ایران شیرین‌تر خواهد کرد که این ثمره مقاومت است.
https://jahannews.com/vdccxsq4x2bqps8.ala2.html
jahannews.com/vdccxsq4x2bqps8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *