شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

وعده رئیسی به مردم سیستان و بلوچستان

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 851014
وزرای مختلف منویات مقام معظم رهبری و تحقق آنچه در دیدار اخیر اشاره کردند، را در دستور کار جدی قرار داده‌اند و ان شاءالله به زودی خبرهای خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.
وعده رئیسی به مردم سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در گفتگویی تلویزیونی درباره دیدار اخیر مردم استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب و برنامه دولت برای محرومیت زدایی از این استان، گفت: دادن اختیارات ویژه به استاندار و اعتبارات ویژه به استان از جمله طرح آبرسانی و پیگیری مجدانه حقآبه و نشست با شورای راهبردی استان متشکل از مسئولان مختلف را انجام دادیم؛ من چند ساعت با مسئولان استان جلسه داشتم و معاون اول نیز این کار را دنبال می‌کند. 

وی افزود: وزرای مختلف منویات مقام معظم رهبری و تحقق آنچه در دیدار اخیر اشاره کردند، را در دستور کار جدی قرار داده‌اند و ان شاءالله به زودی خبرهای خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. امیدواریم دولت بتواند در این رابطه کارنامه درخشانی به رهبر معظم انقلاب و مردم ارائه کند. 
https://jahannews.com/vdcgqq97tak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqq97tak9nz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *