شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

دستگیری شیاد ۲۵ میلیاردی در شهرری

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۵
کد مطلب: 850922
سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک کلاهبردار ۲۵ میلیاردی با اقدامات پلیسی و تخصصی پلیس آگاهی این فرماندهی، خبرداد و گفت: تمامی اموال شاکی کشف و تحویل مالباخته گردید.
دستگیری شیاد  ۲۵ میلیاردی در شهرری
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: شهریور ماه امسال، پیرو دریافت یک پرونده کلاهبرداری از مغازه ای در بازار شهرری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال پیگری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستانهای اطراف بدست آوردند.

وی در ادامه ابراز داشت: با به دست آوردن هویت متهم و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات پلیس آگاهی روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن اقرار به جرم خود محل پنهان کردن اموال شاکی را در شهرستان همجوار به مامورین اعلام که بدون فوت وقت به همراه متهم به محل اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه گردیدند.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
https://jahannews.com/vdcdxz0jxyt0kn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxz0jxyt0kn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *