سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

جزئيات بيشتر از يك ديدار/ پروژه تحميلي تل‌آويو براي براندازان‌

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 850421
وزير اطلاعات اسرائيل كه چندي پيش ميزبان رضا پهلوي پسر شاه مخلوع ايران بود، حالا با كساني ديدار داشت كه اغلب اگر مخالف سلطنت‌طلبان نباشند، حامي او هم محسوب نمي‌شوند.
جزئيات بيشتر از يك ديدار/ پروژه تحميلي تل‌آويو براي براندازان‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، چند روز پس از انتشار تصاوير ديدار برخي افراد شاغل در رسانه‌هاي فارسي زبان غربي با وزير اطلاعات صهيونيست‌ها، جزئيات بيشتري از اين ديدار شنيده و گمانه‌زني‌هايي در خصوص اين ديدار با قرائن و شواهد پس از آن بيان مي‌شود.

وزير اطلاعات اسرائيل كه چندي پيش ميزبان رضا پهلوي پسر شاه مخلوع ايران بود، حالا با كساني ديدار داشت كه اغلب اگر مخالف سلطنت‌طلبان نباشند، حامي او هم محسوب نمي‌شوند. علي اصغر رمضانپور مدير اينترنشنال يكي از چهره‌هاي حاضر در اين ديدار بود. رسانه تروريستي او از رسانه‌هايي است كه چندان تمايل به حمايت از رضا پهلوي ندارد. با اين حال تنها دو روز پس از اين ديدار، ايران اينترنشنال بيانيه رضا پهلوي را منتشر كرد و اين يعني دستور كارفرماي صهيونيست به براندازان اجرا شده است؛ اختلافات را كنار بگذاريد!

همزماني ديدار چند تن از اهالي رسانه‌هاي ضدانقلاب با وزير اطلاعات اسرائيل با چرخش نظر ناگهاني اينترنشنال درباره رضا پهلوي، بيانگر پروژه جديد رژيم صهيونيستي براي اپوزيسيون است. اسامي افراد حاضر در اين نشست به شكل قطره چكاني بيان مي‌شود، به نظر مي‌رسد خود آنها چندان علاقه به فخرفروشي در خصوص نشستن بر سر ميزي كه وزير اطلاعات رژيم كودك‌كش اسرائيل ميزبان آن است، ندارند:

علي‌اصغر رمضانپور (مدير اينترنشنال)، عليرضا نوري‌زاده (مدير مسئول ايران فردا)، فؤاد پاشايي (حزب مشروطه)، پانته‌آ مديري (مجري سابق اينترنشنال)، ژيار گل (خبرنگار ارشد بي‌بي‌سي فارسي)، آرش سيگارچي (خبرنگار صداي امريكا)، نازنين انصاري (مدير مسئول كيهان لندن)، عرفان فرد، امين دهنوي، وحيد بهشتي(فعال رسانه‌اي كه با اعتصاب چند روزه مقابل سفارت ايران در انگليس به شهرت رسيد).

درست در همان روز، رضا پهلوي نيز پيام ويدئويي خود درباره سالگرد آشوب‌هاي سال گذشته را منتشر كرد. او در اين ویدئو كوتاه كه سعي كرده كمي با چاشني هيجاني و تهديدآميز هم باشد، از شعار جديد اپوزيسيون با عنوان «ما ملت كبيريم، ايرانو پس مي‌گيريم» رونمايي كرد. به نظر مي‌رسد اپوزيسيون از شعار زن، زندگي، آزادي عبور كرده يا سلطنت‌طلبان قصد دارند اين شعار تجزيه‌طلبان را بايكوت كنند. همزمان با آن ویدئو بخشي از سخنان گيلا گامليل منتشر شد كه نشان مي‌دهد او تلاش دارد به رضا پهلوي اهمیت و اعتبار دهد. او درباره رضا پهلوي در جلسه مي‌گويد: «زماني كه با رضا پهلوي در مقابل ديوار اورشليم ايستادم، احساسي به من دست داد كه همان‌طور كه كوروش كبير روزي يهوديان را از بند ظلم و ستم نجات داد، حال نوبت ما است كه به ايرانيان كمك كنيم تا از ظلم و ستم رها شوند. »

اين سخنان در حضور افرادي گفته مي‌شود كه پس از فروپاشي منشور همبستگي مهسا و اختلافات سرشبكه‌هاي اپوزيسيون، مخالف سرسخت رضا پهلوي شده بودند.

از جمله شبكه اينترنشنال كه به طور كلي پهلوي و سلطنت‌طلبان را پس از اختلافات بايكوت كردند. حتي اين اختلافات به فحاشي و هشتگ‌زني عليه يكديگر در فضاي علني هم كشيد.

اكنون پس از جلسه وزير اطلاعات اسرائيل با مديران مسئول شبكه‌هاي معاند، شبكه اينترنشنال به طور ناگهاني تغيير رويه داده و پس از ماه‌ها اختلاف و دعوا، تصوير و پيام رضا پهلوي در تلويزيون اينترنشنال به نمايش درآمد.

به نظر مي‌رسد پروژه رژيم صهيونيستي براي مسئولان رسانه‌هاي معاند، تمركز دوباره بر رضا پهلوي است، البته اين هماهنگي بدون حضور مسئولان و خبرنگاران شبكه من و تو، طرفدار پروپاقرص پهلوي صورت گرفته است. وزير اطلاعات اسرائيل به دور از چشم سلطنت‌طلبان، با دشمنان رضا پهلوي جلسه برگزار و از او حمايت و تمجيد كرده است.

به نظر مي‌رسد اين دستور حمايت شبكه‌ها از پهلوي با امتيازاتي نيز همراه شده باشد. چنانکه مجري شبكه اينترشنال در برنامه شب گذشته مدعي شد تا يك ماه ديگر، دفتر اينترنشنال در لندن بازگشايي خواهد شد.

دفتر اينترنشنال پس از اغتشاشات مهسا، با سعودي‌ها قطع همكاري كرده و به بهانه تهديدات جمهوري اسلامي، از لندن به واشنگتن فرار كرده بود.

البته غيبت مصي علينژاد و حامد اسماعيليون در چنين جلسه‌اي نبايد از نظرها دور بماند. آنها كه از همكاري با صهيونيست‌هاي تروريست ابايي ندارند و حامد اسماعيليون حتي از خونخواهي گروهك رجوي براي اعدام تروريست‌هاي خود از سوي ايران هم دفاع كرد، اما به نظر مي‌رسد غيبت آنها به موضع آنها درباره ليدري رضا پهلوي برمي گردد. هنوز روشن نيست آيا رويكرد آنها هم در خصوص رضا پهلوي تغيير كرده است يا مطابق آنچه توسط سايبري‌هاي آنها منتشر مي‌شود و از غيبت‌شان در اين جلسه برمي آيد، همچنان با سلطنت‌طلبان زاويه دارند و به اتحادي نرسيده‌اند.
https://jahannews.com/vdchivn6z23nmkd.tft2.html
jahannews.com/vdchivn6z23nmkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنبش ززآ یک جنبش فاسد است