چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۴

پسر جوان مقاومت کرد، سارقان او را کشتند!

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۵
کد مطلب: 850305
ساعت 3 صبح پنجشنبه 16 شهریور، مأموران کلانتری 136 فرجام در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان، از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.
پسر جوان مقاومت کرد، سارقان او را کشتند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از آخرین خبر، با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پسر جوان در یک درگیری زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده اما ساعاتی بعد جان باخته است.
 
در ادامه تحقیقات دوست مقتول که شاهد این جنایت بود، گفت: شب حادثه در خانه یکی از دوستانم میهمان بودیم، با مراد از خانه دوستم بیرون آمدیم. همانطور که در حال عبور از خیابان بودیم ناگهان سه مرد جوان راهمان را سد کردند.

آنها با تهدید چاقو قصد سرقت گوشی تلفن همراه ما را داشتند اما دوستم مقاومت کرد و یکی از سارقان با چاقو او را زد و گوشی را به زور از او سرقت کرد.

به دنبال اطلاعاتی که تنها شاهد جنایت در اختیار تیم تحقیق قرار داد، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی و بازداشت عاملان این جنایت را صادر کرد.
https://jahannews.com/vdciuuavwt1awp2.cbct.html
jahannews.com/vdciuuavwt1awp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
يك بار براي هميشه بايد قصه سرقت گوشي همراه توسط زور گيران حل شود
Iran, Islamic Republic of
وقتی قانون فعلی به گونه ای تنظیم شده که مأمورین اجازه ندارن به جناب دزد از گل نازکتر بگویند و حتی در اغلب موارد سارق یا سارقین زودتر از مأمور همراهشون از دادگاه میان بیرون , مطمئن باش این قصه پر غصه هیچگاه حل نخواهد شد!!
Iran, Islamic Republic of
بلاخره یه سازمان اداره ای نهادی نیرویی قوه ای زنی مردی یه مسئول این همه زورگیری و دزدی باید باشه دیگه؟ .
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی از قوانین ناشی میشه که دست مجریان قانون را بسته است.