دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

نمایندۀ شیخ زکزاکی: در این برهه به رهبری سید علی خامنه‌ای نیاز داریم

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 850124
نماینده رهبر شیعیان نیجریه گفت که پیاده‌روی اربعین موجب اتحاد و همبستگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی خواهد شد.
نمایندۀ شیخ زکزاکی: در این برهه به رهبری سید علی خامنه‌ای نیاز داریم
به گزارش جهان نيوز، «آدم احمد سوهو» نماینده شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (علیه السلام) گفت که این زیارت دارای ابعاد روحانی و فرهنگی و موجب همبستگی میان شیعیان و دیگر مذاهب حتی غیر مسلمانان می‌شود.

او که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلا به سر می‌برد، گفت: «زیارت اربعین سرشار از برکات و فواید است و اگر به خوبی از آن استفاده شود می‌تواند تفکر پایداری و وحدت و مقاومت علیه استکبار جهانی را تقویت کند».

آدم احمد سوهو با اشاره به اینکه دوستی و محبت امام حسین (ع) در قلوب آزادگان در تمامی نقاط دنیا جای دارد، تأکید کرد: «بی تردید دوستی امام حسین (ع) باعث گرد هم آمدن میلیون‌ها نفر از مرد و زن و بزرگ و کوچک شده است؛ بنابراین زیارت اربعین از مصادیق حب الحسین یجمعنا است».

نماینده رهبر شیعیان نیجریه همچنین گفت که می توانیم از این راهپیمایی میلیونی برای پشتیبانی از مظلومان جهان بهره ببریم، چرا که همه آن‌چه که مشاهده می‌کنیم نشان از محبت و ولایت امام حسین (ع) دارد.

او با اشاره به هدف قیام امام حسین (ع)؛ گفت که اگر جمعیت وسیع زائران اربعین در کربلا هدف اصلی قیام امام حسین (ع) که همان اصلاح و کمک به مظلومین است را به خوبی متوجه شوند، بنابراین اهمیت رهبری در زندگی و به خصوص در این برهه زمانی را به خوبی متوجه می‌شوند.

آدم احمد سوهو در این باره افزود: «هم اکنون به رهبری سید القائد سید علی خامنه‌ای در مسیر حمایت از ضعیفان نیاز داریم و از این رو از تمامی مسلمانان به خصوص پیروان مذهب اهل بیت علیهم السلام برای گرد آمدن حول ولی فقیه برای تحقق اصلاح و تغییر در جهان، دعوت می‌کنیم».

آدم احمد سوهو، در قالب کاروانی به نام «شباب المقاومه» (جوانان مقاومت) با صدها تن از شیعیان نیجریه در کربلا حضور دارد و اقدام به برپایی موکب کرده است. علاوه بر این سالانه علی‌رغم تمامی مشکلات و موانعی که دولت غربگرای نیجریه ایجاد می‌کند، اما هزاران نفر در شهرهای مختلف نیجریه در روز اربعین حسینی به خیابان آمده و دسته‌های عزاداری تشکیل می‌دهند.
https://jahannews.com/vdchivn6k23nmzd.tft2.html
jahannews.com/vdchivn6k23nmzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *