دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

راز شگفت‌انگیز حسین‌بن علی(ع) چیست؟

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 850116
نمایش رادیویی «با کاروان عشق» اثری است که با کارگردانی ایوب آقاخانی و در ۱۰ قسمت، به بعد از واقعه کربلا و شهادت سالار شهیدان (ع) و یاران ایشان می‌پردازد.
راز شگفت‌انگیز حسین‌بن علی(ع) چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نمایش رادیویی «با کاروان عشق» توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید و پخش شده است. این نمایش رادیویی در سال ۱۳۹۶ توسط ایوب آقاخانی هنرمند با سابقه تئاتر و رادیو کارگردانی شده است و ماجرای آن به بعد از واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان مربوط است.

علیرضا غنچی فشکی نویسنده «با کاروان عشق» است و احمد گنجی، بهرام ابراهیمی، علی میلانی، باقر کریم‌پور، عبدالعلی کمالی، میرطاهر مظلومی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی، محمد پورحسن، مهدی نمینی‌مقدم، اکبر مولایی، زنده‌یاد مهرداد عشقیان، سلمان خطی، حمیدرضا هدایتی، محمدسعید سلطانی، بازیگران این مجموعه رادیویی هستند.

گوینده زنده‌یاد مهرداد عشقیان، افکتور نازنین حسن‌پور، صدابردار محمدرضا محتشمی و تهیه‌کننده محمد مهاجر دیگر عوامل نمایش رادیویی «کاروان عشق» را تشکیل می‌دهند.

در اولین قسمت این مجموعه با مدت زمان ۱۵ دقیقه و ۴۶ ثانیه، عبیدالله‌بن حُر در بستر است و به پسر خود می‌گوید که به دلیل بیماری در بستر گرفتار نشده بلکه عذاب وجدان باعث این امر شده است.

پدر نزد پسر خود اقرار می‌کند که پیش از واقعه کربلا تردید کرده و به یاری امام حسین (ع) نرفته است. وی از فرزند خود می‌خواهد دعا کند تا پدر در دوزخ کمتر عذاب بکشد.

در حین گفتگوی عبیدالله‌بن حُر با پسرش، او به راز شگفت‌انگیز سالار شهیدان (ع) اشاره و بیان می‌کند غفلت و ترس باعث شد تا آنچنان که شایسته امام حسین (ع) بود به ایشان خدمت نکند.

با هم اولین قسمت نمایش رادیویی «با کاروان عشق» را بشنویم.
https://jahannews.com/vdcizuavqt1awz2.cbct.html
jahannews.com/vdcizuavqt1awz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *