يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

انتقاد داریوش ارجمند از سانسور پیاده‌روی اربعین در رسانه‌های مدعی آزادی

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 849937
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عراق گفت: رسانه های غربی و مدعی آزادی کوچکترین اتفاق ممکن را پوشش رسانه ای می دهند اما از این پیاده روی با عظمت و با شکوه هیچ خبری کار نمی کنند، افراد زیادی در این گرما و مشکلات به پیاده روی پرداخته اند، البته تحلیل گران آنان خوب عظمت این پیاده روی را درک می کنند.
انتقاد داریوش ارجمند از سانسور پیاده‌روی اربعین
به گزارش جهان نيوز، داریوش ارجمند که به همراه جمعی از پیشکسوتان هنرمند سینما و تلویزیون به موکب آستان مقدس آمده بود، در نشستی با هادی محمودنژاد، مدیر موکب، ضمن تشکر از ایجاد چنین موکبی با اشاره به عظمت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: حضرت کریمه اهل بیت(س)، یکی از زنان بزرگ عالم اسلام هستند که همواره مورد تحسین اهل بیت علیهم السلام بودند.

وی افزود: به برکت وجود بانوی بزرگی همچون حضرت معصومه سلام الله علیها و مرقد شریفشان در شهر مقدس قم، امروزه حوزه علمیه قم مرکز علوم انسانی و اسلامی می باشد.

این بازیگر پیشکسوت خاطرنشان ساخت: بزرگان و علمای زیادی به آستان مقدس این بانوی با کرامت عرض ارادت کرده اند و تاریخ، هنر و فرهنگ این مملکت همه در سایه سار خاندان عصمت و طهارت به ویژه این بانوی جلیل القدر می باشد.

ارجمند ابراز داشت: اینکه مرقد شریف حضرت معصومه سلام الله علیها در ایران است یک موقعیت استثنایی می باشد و هزاران طلبه علوم دینی که بخواهند به درجات عالی علمی و معنوی برسند در سایه این بانوی بزرگ در قم زندگی می کنند.
 
 
این بازیگر پیشکسوت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت و سانسور رسانه های مدعی آزادی و گردش آزاد اطلاعات در قبال این راهپیمایی با شکوه تاکید کرد: این رسانه ها کوچکترین اتفاق ممکن را پوشش رسانه ای می دهند اما از این پیاده روی با عظمت و با شکوه هیچ خبری کار نمی کنند، افراد زیادی در این گرما و مشکلات به پیاده روی پرداخته اند، البته تحلیل گران آنان خوب عظمت این پیاده روی را درک می کنند.

وی در پایان مدد گرفتن از خدای متعال را شرط موفقیت در هرکاری دانست و خاطرنشان ساخت: هر کاری به ویژه کار هنر اگر مزین به انوار الهی نشود ماندگار نخواهد شد.
https://jahannews.com/vdchxwn6q23nkwd.tft2.html
jahannews.com/vdchxwn6q23nkwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غلامحسین
United Arab Emirates
آفرین به این هنرمند مردمی وکورشود چشم دشمنان شما هنرمند مردمی و همراهان زیارتنان قبول باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
یاحسین(ع).....درودبرآقاداریوش ارجمند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی مرد این ارجمند بزرگ