سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

آخرین قیمت طلا و ارز در بازار؛ دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 849914
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه و دلار کاهش یافت.
کاهش قیمت سکه و دلار در بازار
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، دلار در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۳۲ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۹۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۸۴ تومان فروخته شد. ‌امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۴۸۵ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار ۸۰۰ تومان معامله می‌شود. طی روزهای گذشته سوداگران ارزی تلاش کردند نرخ ارز را به کانال ۴۹ هزار تومان وارد کنند، اما موفق نشدند قیمت دلار را در این کانال تثبیت دهند.  

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با کاهش 140 هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و 315 هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت 150 هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و 227 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز بدون تغییر قیمت به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش یک صدم درصدی، ۱۹۴۰ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdccsoq402bq0o8.ala2.html
jahannews.com/vdccsoq402bq0o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *