دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مهران رجبی در راهپیمایی اربعین چه گفت؟

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 849839
تنها یک عشق عظیم و ارادت زیاد باعث می‌شود زائران اربعین خود را چنین به سختی بیندازند.
مهران رجبی در راهپیمایی اربعین چه گفت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، مهران رجبی که امسال در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده، در مسیر نجف به کربلا در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: اربعین یکپارچه پیام است. شما ببینید افرادی که تمام سختی‌های این سفر را تحمل می‌کنند در حالی که هیچ جذابیت به ظاهر بصری در آن وجود ندارد تنها یک عشق عظیم و ارادت زیاد باعث می‌شود خود را چنین به سختی بیندازند.

وی افزود: در ظاهر این سفر گرمای هوا، گرد و خاک و خستگی و مشقت زیاد است، اما مردم به غیر از این ظواهر چیزی درون‌شان می‌جوشد که تمام این سختی‌ها را نه‌تن‌ها آسان که لذت‌بخش هم می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند از نجف تا کربلا پیاده‌روی می‌کنند تا منتظر توجه الهی در آخرت باشند.

رجبی با تأکید بر این‌که زائران کربلا و کسانی که خود را به سختی پیاده‌روی در این مسیر می‌اندازند، برای گرفتن مواهب خود منتظر باشند، خاطرنشان کرد: البته که هیچ کسی برای گرفتن مواهب پای در این مسیر نمی‌گذارد بلکه عشق و ارادت به امام است که ما را به مسیر کشانده است.

این بازیگر فیلم سینمایی گفت: این یک عشق الهی است که مردم نسبت به امام خود دارند و مطمئن باشید هر کس با ارادت مشتاق این سفر باشد این مسیر یک روز روزی‌شان می‌شود.

رجبی در پایان با آرزوی سلامتی برای زائران اباعبدالله گفت: خدایا اگر عشقی در دل ما نسبت به اهل بیت و امام حسین (ع) است مضاعف کن و به این مردم عزت بده.
https://jahannews.com/vdcip3av3t1a5v2.cbct.html
jahannews.com/vdcip3av3t1a5v2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *