شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی از ایران

يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 848933
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از تقاضای بسیاری از کشورها برای واردات تجهیزات پزشکی از ایران خبر داد.
تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی از ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین فرشیدی، در حاشیه بازدید از غرفه وزارت بهداشت در نمایشگاه روایت خدمت گفت: فرزندان این مرز و بوم توانستند در حوزه قطعات و تجهیزات پزشکی نه فقط نیازمندی‌های داخل را تأمین کنند بلکه به دیگر کشورها نیز صادرات داشته باشند و کشورهای زیادی متقاضی تجهیزات پزشکی جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی افزود: قطعات سلامت محور، حساس و نیاز همه دنیا است و این توانمندی می‌تواند برای کشورها از لحاظ ارزآوری و اشتغال سودده باشد؛ هم اکنون جوانان ایرانی تجهیزاتی همچون یونیت‌های دندانپزشکی، سی تی اسکن و بالن‌ها در قلب و عروق و سایر تجهیزات را می‌سازند.

فرشیدی گفت: دنیا در زمان شیوع کووید ۱۹ به وضوح مشاهده کرد در حالی که برخی کشورهای مدعی دموکراسی، اجازه ورود واکسن کرونا به ایران نمی‌دادند پلتفرم ۶ واکسن در کشور تولید شد و این موضوع، کیفیت کاری و سرعت کار دانشمندان علوم پزشکی ایران را به جهانیان نشان داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تجربه کووید ۱۹ به همه ثابت کرد که ایران می‌تواند با اتکا بر دانشمندان خود از بحران‌های مشابه در حوزه سلامت با افتخار و سربلندی عبور کند.
https://jahannews.com/vdcc14q412bq0o8.ala2.html
jahannews.com/vdcc14q412bq0o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
منتظر روزي هستيم كه ارز پول ملي مون انقدر بالا بره تا اينكه كشور هاي ديگر براي خريد پول ملي ما ريال مدتها در صف بايستند و ما بگيم
تموم شد دير اومدين