چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۳
فریبا نادری:

هیچ کس از پیاده روی اربعین دست‌خالی برنمی‌گردد

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب: 848499
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مهمترین مسئله در پیاده‌روی اربعین حا‌جت‌روایی است.
هیچ کس از پیاده روی اربعین دست‌خالی برنمی‌گردد
به گزارش جهان نيوز، فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و‌گو با توانا درباره حضور در پیاده روی اربعین گفت: من تنها یک‌بار فرصت شرکت در پیاده‌روی اربعین را داشتم. در مکان‌های مذهبی، حجمی از افراد با انرژی های مختلف شرکت می‌کنند؛ به قدری میزان انرژی مثبت در این مراسم زیاد است که تا سالیان سال حال خوب آن همراه افراد خواهد ماند.

وی افزود: مهمترین مسئله در پیاده‌روی اربعین حا‌جت‌روایی است. هرکسی که در این مراسم شرکت می‌کند با خواسته هایی از امام حسین است؛ بنده معتقدم هیچ کس دست خالی از پیاده‌روی اربعین باز نخواهد گشت. حداقل برای من به این شکل بوده که در سفرهایی که به مشهد و عراق داشتم پس از آن تحفه ای برای من داشته و اتفاق خوب در انتظارم بوده است.

نادری درباره فعالیت هنری خود نیز گفت: دو کار آماده با نام‌های پدر گواردیولا و خائن کشی را دارم که از این هفته در پلتفرم ها پخش می شود.  تئاتر قصه ترانه‌های شرقی را در کاخ سعدآباد از جمعه این هفته اجرا خواهیم داشت؛ همچنین ۲ کار سلوک و تابستان همان سال را آماده دارم که جشنواره فجر امسال پخش خواهد شد. 
https://jahannews.com/vdcjhoeohuqexxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhoeohuqexxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما از نوع پوشش نامتعارف خودت بگو
Iran, Islamic Republic of
عشق و ارادت ایشان به امام حسین(ع) قابل تحسین است.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of

دین و مبانی اعتقادی باید از سرچشمه اش گرفت .