شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت گذاری جدید پاریس مانع انتقال امباپه به رئال

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 848264
نشریه مادریدی از قیمت گذاری جدید پاری سن ژرمن روی ستاره خود خبر داد.
قیمت‌گذاری جدید پاریس مانع انتقال امباپه به رئال
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «آس» اسپانیا در گزارشی اعلام کرد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی برای فروش کیلیان امباپه ستاره فرانسوی خود قیمت گذاری کردند.

مبالغ متفاوتی برای فروش این ستاره در چند ماه گذشته مطرح شد ولی در نهایت مدیریت باشگاه تصمیم گرفت هر باشگاهی که در تابستان کنونی مبلغ 250 میلیون یورو را بابت انتقال این بازیکن پرداخت کند امباپه را راهی می‌کند.

پیش از این گفته می‌شد رئال مادرید حاضر است مبلغ 220 میلیون یورو را به پاریس پرداخت کند و امباپه را به خدمت بگیرد ولی به نظر می رسد قیمت گذاری جدید پاریس مانع از انتقال این بازیکن در تابستان کنونی به مادرید می‌شود.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تا الان هیچ حرکتی رسمی برای جذب امباپه انجام نداده و به همین خاطر مالکان قطری پاری سن ژرمن از این اقدام رئیس باشگاه رئال تعجب کردند.

امباپه با رئال به توافق رسیده و به نظر می رسد با این قیمت گذاری جدید انتقال امباپه در تابستان کنونی به رئال منتفی است چون رئال حاضر نیست این مبلغ نجومی را پرداخت کند بلکه منتظر آمدن این ستاره در تابستان آینده به صورت رایگان است.

https://jahannews.com/vdcjmoeoxuqex8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmoeoxuqex8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رايگان !!!!!!؟
اونها خودشون ستاره هاي تيمشون را رايگان در اختيار تيم هاي ديگر قرار مي دهند . ؟؟؟