سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

رکابزن ناپدید شده سهمیه دوچرخه‌سواری ایران را از بین برد؟

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 848245
با بازنگشتن رکابزن ناپدید شده در اسکاتلند مشخص نیست سهمیه دوچرخه سواری ایران در بازی‌های آسیایی چگونه خواهد شد.
رکابزن ناپدیدشده سهمیه ایران را از بین برد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پس از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان بود که محمد گنج خانلو تنها نماینده مرد ایران در این رقابت‌ها هتل محل اقامت را ترک کرد و دیگر از خبری وی نشد.

گنج خانلو که یکی از نمایندگان دوچرخه سواری ایران در بازی های آسیایی بود، ظاهرا قصد بازگشت به ایران ندارد و مشخص نیست در مدت یک ماه مانده تا بازی‌ها این سهمیه به فرد دیگری داده خواهد شد یا خیر. 

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این باره به فارس گفت: کمیته فنی فدراسیون یک نفر را جایگزین گنج خانلو خواهد کرد، اما باید دید کمیته ملی المپیک و ستاد عالی بازی‌های آسیایی قبول می‌کنند که این اتفاق بیفتد یاخیر.

قرار است در این خصوص با مسئولان نیز صحبت کنیم تا این سهمیه از بین نرود.
https://jahannews.com/vdci5vavwt1a5r2.cbct.html
jahannews.com/vdci5vavwt1a5r2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت باید یک لیست از این افراد چه در ورزش و چه در هنر و یا هرجایی دیگر باعث خدشه وارد کردن به اقتدار نظام می شوند و هزینه های اجتماعی را بر کشور وارد می کنند را تهیه و از آنها و کسانیکه ضمانت آنها را کردند خسارتهای سنگین کسب کند . این که نشد کار