دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

دارایی‌های مسدود شده ایران به بانک مرکزی سوئیس انتقال یافت

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 848067
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که دارایی‌های مسدودشده ایران به بانک مرکزی سوئیس انتقال یافته تا به ایران منتقل شود.
دارایی‌های ایران از کره جنوبی به سوئیس منتقل شد
به گزارش جهان نيوز، فارس به نقل از رویترز نوشت: رسانه‌های کره جنوبی گزارش دادند، دارایی‌های ایران که در بانک مرکزی کره جنوبی مسدود شده بود، هفته گذشته به بانک مرکزی سوئیس منتقل شده تا پس از تبدیل به ایران انتقال یابد.

یوهاپ اینفوماکس به نقل از یک منبع ناشناس بازار ارز، اعلام کرده است:‌ بانک ملی سوئیس در نظر دارد که 6 میلیارد دلاری را که به وون نگهداری می‌کند را در بازار مبادله به دلار و سپس به یورو تبدیل کند و 300 میلیارد وون معادل 223.85 میلیون دلار را روزانه و طی 5 هفته آینده تبدیل کند.

یک مقام رسمی وزارت دارایی کره جنوبی این اطلاعات را با اشاره به اینکه حساسیت قانونی و دیپلماتیک دارد برای گزارش تایید نکرد.

ایران و آمریکا اخیرا به توافقی رسیدند که در آن 5 شهروند زندانی آمریکایی در ایران در مقابل آزادی دارایی‌های مسدود شده ایران آزاد شود. قرار شده است که این دارایی‌ها به حسابی در قطر که ایران دسترسی و امکان برداشت دارد، فرستاده شود، رئیس جمهور ایران هفته گذشته اعلام کرد که دارایی‌های آزاد شده ایران برای تقویت تولید داخلی استفاده خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcaiana049nyw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiana049nyw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چگونه قرار است دارایی‌های آزاد شده ایران برای تقویت تولید داخلی وقتی برای خرید اقلام غیر تحریمی مثل کالاهای اساسی و دارو فقط می تواند مصرف شود؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ايران هم كشورهايي كه به توصيه امريكا ايران را تحريم كرده اند را تحريم كند . روابظ سياسي و اقتصادي با آنها را به حد اقل برساند . تا بفهمند يه من ماست چقدر كره دارد . الان ايران ايران 20 سال پيش نيست !!
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا سوئیس اینقدر غربی ها رو بزرگش نکنید . غرب وحشیه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از چاله در آمد به چاه افتاد !!!!؟