يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۳
جلسه هیئت دولت؛

توصیه رئیس جمهور به کاهش جلسات غیرضرور؛ به دنبال تحقق آثار جلسات در کار و معیشت مردم باشید/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 848025
رئیس‌جمهور با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با وام زیارت اربعین، به رئیس بانک مرکزی دستور داد این وام به صورت قرض‌الحسنه به زائران پرداخت شود.
توصیه رئیس جمهور به کاهش جلسات غیرضرور؛ به دنبال تحقق آثار جلسات در کار و معیشت مردم باشید/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه
به گزارش جهان نيوز، دکتر سید ابراهیم رئیسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، توصیه‌ها و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد وبا اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به افت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق رشد اقتصادی را مهمترین تکلیف مسئولان دولتی دانست.

 رئیس جمهور برگزاری جلسات برای همکاری،‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح  ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با وام زیارت اربعین، به رئیس بانک مرکزی دستور داد این وام به صورت قرض الحسنه به زائران  پرداخت شود.

دکتر رئیسی همچین با بیان اینکه زیارت اربعین مسئولان، خدمت‌رسانی و تسهیل این سفر برای زائرین حضرت اباعبدالحسین (ع) است، به وزیر راه و شهرسازی دستور داد ضمن تعیین و اعلام فوری قیمت قطعی بلیط سفر زمینی و هوایی اربعین با سوداگری و دلالی در این زمینه برخورد کند.

در جلسه امروز همچنین دکتر سید محمد آقامیری  به عنوان استاندار قم از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و از زحمات سیدمحمدتقی شاهچراغی تشکر شد.

برقراری ارتباط وثیق با علما و مراجع عظام تقلید، خدمت‌گزاری به زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تلاش مجدانه برای توسعه استان قم از جمله تاکیدات رئیس جمهور به استاندار جدید قم بود.

در این جلسه استاندار خوزستان نیز گزارشی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته برای توسعه استان خوزستان و پیگیری تصمیمات و اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت و همچنین نیازمندی‌های توسعه این استان ارائه کرد.
https://jahannews.com/vdcewv8vnjh8e7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcewv8vnjh8e7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل کار و معیشت مردم بصورت دستوری حل نمیشه ، تجربه و کاربردی میخواد که انشاءالله توفیق آن را خداوند به دولتمردان بدهد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی بزرگوار خواهشا" یه فکری هم برای هزینه های گزافی که برای تأمین میوه و شیرینی جلسات غالبا" بی نتیجه و به دردنخور مدیران و مسئولین ادارات به بیت المال تحمیل میشه , بکنید.
Iran, Islamic Republic of
چرا افزایش یارانه ها را نمیبینید
Kyrgyzstan
جلسات ادارات را در ساعات غیر اداری بیندازند آن موقع معلوم می شود که حتی ماهانه هم یک جلسه تشکیل نمی یابد چرا چون اکثر اوقات کارمندان در وقت اداری صرف جلسات بیهوده می گردد
Iran, Islamic Republic of
اعضای تشکیل دهنده جلسات اداری غالبا" مدیران و مسئولان ادارات هستن نه کارمندان.
Iran, Islamic Republic of
تحقق آثار جلسات در کار و معیشت مردم؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
تعیین و اعلام فوری قیمت قطعی بلیط سفر زمینی و هوایی اربعین؟!!
Iran, Islamic Republic of
خوبه که اینقدر ساده موضوع وام اربعین حل و فصل شد اما وام ازدواج و ... در انواع پیچ و خمها گیر میکند.
علی
United Kingdom
رییسی بت شکن عزیز ما به تو ایمان و امید داریم
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده، ..... خیلی‌ها به خاطر سودش اصلا نرفتن سراغش و برنامه سفرشون تغییر کرد یا کنسل شد، حالا یهو میگین شد قرض الحسنه! چه فایده الان؟؟ حداقل دوباره ثبت نامش باز کنین.
دانا
Iran, Islamic Republic of
همانطور که رهبری فرمودند مشکلات اقتصادی راه حل دارد فقط چرا برخی مسیرها همچنان در حال ادامه هستند و به برنامه های کوتاه مدت اکتفا کرده ایم قابل فهم نیست، بیاییم یک بار برای همیشه دست از برخی روش های غلط برداریم.
Iran, Islamic Republic of
آثار مثبت اقدامات در اقتصاد!
اما میدان وسفره های مردم چیز دیگری نشان می‌دهد. دقیقا کجا منظور شماست؟
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولت اغلب ناشی هستن