يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واکنش مجیدی بعد از شکست مقابل رقیب آسیایی تراکتور +فیلم

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 847828
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء بعد از باخت مقابل شارجه واکنش نشان داد.
واکنش مجیدی بعد از شکست مقابل رقیب تراکتور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شب گذشته در دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ امارات اتحاد کلباء که هدایت آن بر عهده فرهاد مجیدی است از شارجه رقیب آسیایی تراکتور میزبانی کرد و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

در شرایطی که مهدی قائدی گل سوم اتحاد کلبا را به ثمر رسانده بود، تیم شارجه موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند و با نتیجه 4-3 در این دیدار به پیروزی برسد. قائدی به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت.

مجیدی در نشست خبری این بازی گفت: بازی بسیاری خوبی بود. هر دو تیم موقعیت های خوبی ایجاد کردند. وقتی نتیجه 3 بر 2 به سود ما بود می توانستیم گل چهارم را بزنیم ولی این اتفاق نیفتاد.
 
 
وی افزود: شارجه از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد اما ما نتوانستم استفاده کنیم. بعد از مصدومیت سالم و عبدالسلام مجبور شدیم دو بازیکن را تعویض کنیم. مصدومیت این دو بازیکن باعث شد تا روند تیم ما دچار مشکل شود. به نظرم مستحق شکست نبودیم ولی به تیم شارجه تبریک می‌گویم.
https://jahannews.com/vdcewf8vvjh8evi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewf8vvjh8evi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *