شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

جزئیات تشییع ۲ ‌شهید حمله تروریستی شیراز

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 847415
پیکر مطهر ۲ شهید حمله تروریستی شاهچراغ فردا چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در شیراز تشییع و تدفین خواهد شد.
جزئیات تشییع ۲ ‌شهید حمله تروریستی شیراز
به گزارش جهان نيوز، پیکر مطهر ۲ شهید حمله تروریستی شاهچراغ فردا چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در شیراز تشییع و تدفین خواهد شد.
 
مراسم تشییع این شهید والامقام، از ساعت 9 صبح، با حضور امت حزب‌الله، از میدان شهداء به سمت آستان مقدس برگزار و پیکر مطهر ایشان پس از اقامه نماز، در این بارگاه منور به خاک سپرده خواهد شد.
 
همچنین طبق اعلام معاون سیاسی استاندار فارس، پیکر محمد جهانگیری که پس از دو بار عمل جراحی به علت شدت جراحات وارده و علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد نیز فردا در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.
 
‌محمد جهانگیری متأهل، اهل مرودشت و از مأمورین امنیتی حرم مطهر بود که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بودند.‌ قرار است مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر روز چهارشنبه ساعت 9 صبح برگزار شود.
 
به گزارش تسنیم، در حمله تروریستی بیست و دوم مرداد ماه 1402 به حرم مطهرحضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شهید و مجروح شدند‌.
https://jahannews.com/vdcgqu97nak9tt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqu97nak9tt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *