جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

شایعه حوالی نیمکت تیم ملی والیبال؛ مربی جدید می‌آید؟

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 847377
با جدایی پاول از جمع کادر فنی تیم ملی والیبال، حالا گزینه‌های مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌شوند.
شایعه حوالی نیمکت تیم ملی والیبال
به گزارش جهان نيوز، پاول وییسکی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران از 17 اردیبهشت سال جاری به کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه شد تا این تیم را در لیگ ملت های والیبال 2023 همراهی کند. وی پس از لیگ ملت‌ها دوباره با فدراسیون برای همکاری به توافق رسید و در تمرینات تیم ملی در تهران و ارومیه برای حضور شایسته در قهرمانی مردان آسیا حاضر شد.

با آغاز تمرینات تیم باشگاهی پاول، باشگاه وی درخواست کرد تا این مربی لهستانی هر چه زودتر در تمرینات حاضر شود و به این ترتیب با تمدید قرارداد همکاری و حضور وی همراه تیم ملی والیبال ایران مخالفت شد. به این ترتیب پاول متئوس مربی لهستانی تیم ملی والیبال ایران که مشهور به «بویک» است، صبح روز یکشنبه، 22 مرداد ارومیه را به مقصد لهستان ترک کرد تا به عنوان مربی در خدمت تیم سزارنی رادوم باشد.

با جدایی پاول نیمکت تیم ملی خالی‌تر از همیشه خواهد شد و باید دید از بین مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده (مربی)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کدام نفرات روی نیمکت حضور خواهند داشت.
 

در این بین گمانه‌زنی‌های مختلفی انجام شد و برخی‌ها تلاش کردند گزینه‌های مدنظر خود را به تیم ملی متصل کنند، اما با پیگیری‌هایی که خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داد به نظر می‌رسد که مسئولان در شرایط کنونی تصمیمی برای اضافه کردن مربی جدید به کادر فنی تیم ملی ندارند و تمام اخبار و گمانه‌زنی‌ها در مورد این اتفاق شایعه‌ است.

یکی از مسئولان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با فارس، با رد تمام شایعات پیرامون اضافه شدن یک مربی جدید به تیم ملی والیبال، اظهار داشت: در فاصله چند روز مانده به شروع یک تورنمنت اضافه شدن مربی جدید نمی‌تواند کمکی به تیم ملی بکند. خوشبختانه کادر فنی منسجم است و با قدرت می‌تواند به کارش ادامه دهد.

شاید با رفتن پاول، کار طلوع‌کیان زیادتر شود، اما با ارتباط و هماهنگی خوبی که بین او و عطایی وجود دارد فکر نمی‌کنم که جای خالی پاول به چشم بیاید.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا 4 شهریور در سالن‌های غدیر و شهیدان آهندوست ارومیه با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcd550j5yt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd550j5yt0os6.2a2y.html
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *