دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت جسمانی نریمان پناهی

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 847343
به دلیل عارضه ریوی، همسرم در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و به همین دلیل قندخون او هم افزایش پیدا کرده است، اما الحمدلله درحال حاضر حال عمومی او مساعد است.
آخرین وضعیت جسمانی نریمان پناهی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، چند روزی است که در فضای مجازی اهالی هیأت و مداحان خبر از ناخوش احوال بودن نریمان پناهی مداحی سرشناس کشورمان می‌دهند.

نریمان پناهی دچار مشکل عفونت در دستگاه ریه شده است
همسر این مداح پیشکسوت کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: همسرم دچار مشکل عفونت در دستگاه ریه است که موجب شد، در یکی از بیمارستان تهران بستری شود و روند درمان را سپری کند.

وی افزود: به دلیل این بیماری قند خون او هم بالا رفته که سابقه قبلی اصلاً نداشت و پزشکان هم دلیل این امر را عفونت موجود در ریه و روند درمان اعلام کردند.

علت بیماری در روزهای آینده مشخص می‌شود
همسر نریمان پناهی با بیان اینکه این مداح کشورمان از دوران دفاع مقدس نیز دارای جراحات و صدماتی است، تصریح کرد: پزشکان علت بیماری ریوی او را امری قدیمی دانسته‌اند و بناست در روزهای آتی آزمایش‌هایی از او صورت گیرد تا ان شاء الله دلیل اصلی بیماری مشخص شود.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این مداح سرشناس کشورمان گفت: الحمدلله حال عمومی او خوب است و حنجره هم آسیبی ندیده است. افزایش قندخون ناشی از همین بیماری ریوی است و ان شاء الله با سپری شدن روند درمان و دعای مردم این عارضه برطرف شود.

به گزارش فارس، نریمان پناهی متولد سال ۱۳۴۴ در استان اردبیل است. در سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۴ ساله بود قاری قرآن بود سپس در ۱۶ سالگی وارد حوزه علمیه المهدی در خیابان جوادیه تهران شد اما دو سال بعد بخاطر جنگ راهی جبهه شد. در سال ۱۳۶۲ با شروع جنگ تحصیل را رها کرد و عازم جبهه شد. در جنگ معاون گردان میثم بود تا اینکه سال ۱۳۶۳ هیأت مکتب الحسین(ع) را در جنگ تاسیس کرد و این هیأت تاکنون در امامزاده معصوم(ع) تهران برپاست. 
 

آقا نریمان بوی شهدا را برای ما زنده نگه می‌دارد
مهدی سلحشور از مداحان کشورمان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در فضای مجازی درباره نریمان پناهی نوشت: «آقا نریمان از اون بچه رزمنده‌هائیه که برای ما بوی شهدا رو زنده نگه می‌داره. ‏سلامتی و شفای عاجل و کامل  این نوکر با اخلاص امام حسین علیه‌السلام حمد شفائی قرائت کنید.»
https://jahannews.com/vdcgtu97wak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtu97wak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *