سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پروانه: ملی‌پوشان نوجوان هندبال پس از ۱۳ سال غیبت کار بزرگی انجام دادند

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 847334
کارشناس و پیشکسوت هندبال گفت: ملی‌پوشان نوجوان کشورمان پس از 13 سال غیبت در مسابقات جهانی کار بزرگی انجام دادند.
کار بزرگ ملی‌پوشان هندبال از زبان پروانه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با قرار گرفتن در رده شانزدهم به کار خود در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان خاتمه داد. 

حسن پروانه، کارشناس و پیشکسوت هندبال درباره نتایج تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار داشت: از ابتدا هم انتظار قهرمانی و یا راهیابی به نیمه‌نهایی را از تیم ملی نوجوانان نداشتیم. تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی گروه سختی داشت، اما نتایج این تیم مقابل تیم سوئد با توجه به پیشینه این تیم و همچنین تیم جزایر فارو با سبک خاص هندبال خود که متاثر از دانمارک است، انتظار جامعه هندبال را بالا برد. 

وی افزود: هر چند در مرحله یک هشتم نهایی می‌توانستیم نتیجه بهتری هم بگیریم و مقابل عربستان بازی بهتری به نمایش بگذاریم، اما باید بگویم عربستان هم تیم خوبی بود و البته هیچکدام از قدرت‌های برتر هندبال آسیا مانند ژاپن (رده 21)، کره جنوبی (رده 25) و بحرین(رده 29)  نتوانستند جزو 16 تیم برتر این جام باشند و این نشان می‌دهد ملی‌پوشان چه کار بزرگی کرده‌اند. 

پروانه خاطرنشان کرد: دستیابی به رده شانزدهم آن هم پس از 13 سال غیبت کار مهمی است و باید یک «خدا قوت» به مسئولان فدراسیون، کادرفنی و همچنین بازیکنان تیم ملی نوجوانان بگوییم که واقعاً زحمت کشیدند. با توجه به این که هندبال ما رو به رشد است ان‌شاءالله در مسابقات آتی نتایج بهتری خواهیم گرفت. این نوجوانان نسل آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان ما هستند و با ورود آنها هندبال شاهد یک پوست اندازی خواهد بود. 

کارشناس و پیشکسوت هندبال گفت: تجربه این مسابقات و حضور در مقابل تیم‌های برتر اروپا و آمریکای جنوبی بسیار عالی است و در این مسیر انتقادات باید سازنده باشد تا بازیکنان سرخورده نشوند.
https://jahannews.com/vdcgwu97tak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwu97tak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *